Geluid valt weg

lellet schreef op 30.11.2012 om 23:09 uur

Mijn pc werkt onder Windows 7 Home Premium en Magix Video deluxe 17HD. Het geluid onder mijn film is alleen te horen als het bij het begin start. Als ik een eindje verder start valt het geluid weg maar het geluidsspoor is er wel. Ook als ik een stukje film geknipt heb valt het geluid weg. Wat doe ik verkeerd. Is dit te verhelpen?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 01.12.2012 om 11:26 uur

Beste,

Het is moeilijk, vanaf deze plek, te zeggen waar het aanligt. Ik bezit geen VDL 17, maar ik ga ervanuit, wat ik omschrijft ook voor VDL 17 geld.

Klik met je rechtermuiskop op het geluidspoor, een kies uit de pop-up "Reset audio effecten". Misschien is er ongewild een wijziging aangebracht.

(de sneltoets is Ctrl - Alt - =)

Succes,

Rob

magixagent schreef op 01.12.2012 om 13:52 uur

Een aanvulling geschreven bericht van Robvroe1.
Waar komen de film bestanden vandaan, is het rechtstreeks van een camera of van een opgenomen dvd.
met deze antwoorden kunnen wij iets. 

Succes.

lellet schreef op 01.12.2012 om 15:40 uur

Beste Rob, ik heb gedaan wat u hebt aangegeven, maar helaas heeft dit niet geholpen.

met vriendelijke groet,

Lellet

lellet schreef op 01.12.2012 om 15:55 uur

Beste magixagent,

ik heb een Sony filmcamera (Sony Handycam met 8-cm DVD.

Deze 8-cm DVD heb ik via de pc geïmporteerd in Magix Video de luxe 17HD.

Alleen vanaf het begin van de zo geïmporteerde video hoor ik geluid maar als ik een stukje verder de video wil afspelen hoor ik geen geluid.

Ook als ik een stukje video heb weggeknipt hoor ik geen geluid meer.

Het geluidsspoor staat wel onder de video met sporen.

Wat Rob mij heeft aangeraden met "Reset audio effecten" helpt helaas niet.

Met vriendelijke groet,

Lellet

lellet schreef op 01.12.2012 om 20:39 uur

Nabericht

Beste magixman,

ik wil nog even aanvullen dat ik hetzelfde bestand vanuit mijn Sony camcorder met 8-mm DVD ook in Magix Video deluxe 16 Premium heb ingelezen en daar gaat het goed.

Ik hoef nu bij het begin te starten om geluid te horen en ik heb een stukje weggeknipt en het geluid blijft goed.

Het lijkt mij dan ook niet aan de ingelezen DVD te liggen maar ergens aan de geluids-instelling van Magix Video deluxe 17 Premium HD.

Echter hoe ik dit kan herstellen weet ik niet.

Met vriendelijke groet,

Lellet

lellet schreef op 01.12.2012 om 20:41 uur

Nabericht

Beste magixman,

ik wil nog even aanvullen dat ik hetzelfde bestand vanuit mijn Sony camcorder met 8-mm DVD ook in Magix Video deluxe 16 Premium heb ingelezen en daar gaat het goed (ingelezen vanaf de DVD-8mm)..

Ik hoef nu niet bij het begin te starten om geluid te horen en ik heb een stukje weggeknipt en het geluid blijft goed.

Het lijkt mij dan ook niet aan de ingelezen DVD te liggen maar ergens aan de geluids-instelling van Magix Video deluxe 17 Premium HD.

Echter hoe ik dit kan herstellen weet ik niet.

Met vriendelijke groet,

Lellet

lucky_me schreef op 02.12.2012 om 06:01 uur

Hallo

Probeerde je reeds om de instellingen terug op standaard te zetten? Indien het hier een verkeerde instelling betreft zou dit het m.i. moeten oplossen.

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 02.12.2012 om 10:04 uur

Beste,

Het is moeilijk, vanaf deze plek, te zeggen waar het aanligt. Ik bezit geen VDL 17, maar ik ga ervanuit, wat ik omschrijft ook voor VDL 17 geld.

Klik met je rechtermuiskop op het geluidspoor, een kies uit de pop-up "Reset audio effecten". Misschien is er ongewild een wijziging aangebracht.

(de sneltoets is Ctrl - Alt - =)

Succes,

Rob

Hallo Lellet,

Als je de DVD van VDL 17 bezit, voer dan een herstel uit. Dit doe je door de DVD in de lade te leggen en op installeren van Magix te klikken. Als het goed is krijg je 3 keuzes. 1. installeren, 2. herstellen, 3. verwijderen. Kies 2. herstellen. Om de herinstallatie goed te laten verlopen schakel alle lopende programma's uit dus ook je virusscanner en het internet. Vergeet niet je virusscanner weer aan te zetten voor je het internet weer opgaat. Voer dan ook een online- actualisering uit (Update). Deze vind je onder hulp in de bovenste werkbalk. Laat het mij weten of het gelukt is.

Succes

Rob

lellet schreef op 02.12.2012 om 18:25 uur

Allemaal bedankt !

Ik heb Magix Video de luxe 17HD met mijn DVD weer hersteld.

Het werkt weer zoals het de bedoeling is.

Fijn zo, nu kan ik weer verder.  Nogmaals Bedankt .

Met vriendelijke groet,

Lellet