Geluid toevoegen via microfoon lukt niet

marcelborst schreef op 19.06.2018 om 11:49 uur

Windows 10, laatste updates (1803) geïnstalleerd, Video de luxe plus 2018. Voor de laatste Windows update kon ik geluid aan mijn video toevoegen via een externe microfoon, die via usb of 3.5 mm plug aangesloten werd op mijn PC. Nu krijg ik een foutmelding. Zie scherm afbeeldingen.

Reacties

Bol schreef op 19.06.2018 om 15:16 uur

Hallo Marcel,

Kijk eens bij Windows instellingen / privacy / Microfoon op "aan" staat bij Apps toegang verlenen tot uw microfoon.

Zelf had ik ook zo'n gelijkwaardige foutmelding.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marcelborst schreef op 19.06.2018 om 20:19 uur

Dag Rob,

Reuze bedankt voor je snelle reactie, probleem is hiermee opgelost ! Heb je misschien ook een oplossing voor het niet meekomen van een "gevuld" geluidsspoor bij importeren van .mts bestanden naar de tijdlijn? Via verkenner afgespeeld, niets aan de hand, maar geïmporteerd ontbreekt het met de camera opgenomen geluid.

Bol schreef op 19.06.2018 om 22:04 uur

Hallo Marcel,

Fijn om te lezen dat je probleem is opgelost.

Voor het audioprobleem lees dit: https://www.magix.info/nl/forum/na-upgrade-w10-1803-geen-geluid-meer-bij-m2ts-50p--1205661/#ca1389360 Lees voor Pro X - Video deluxe 2018

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

marcelborst schreef op 26.06.2018 om 20:16 uur

Dag Rob,

Ook dit probleem is opgelost 👍 Reuze bedankt voor je ondersteuning.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Bol schreef op 26.06.2018 om 20:55 uur

Hallo Marcel,

Het doet mij deugd om te lezen, dat de twee problemen die je had, met deze topic zijn op gelost.

Succes met het samenstellen van je projecten.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 26.06.2018, 22:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-