Geluid tijdlijn ineens weg

hdereus schreef op 24.07.2011 om 11:53 uur

Hallo,

Het is me al een paar keer gebeurd dat tijdens het bewerken van de film op de tijdlijn het geluid ineens weg valt. Heeft iemand dit ook al eens gehad? Bij Magix adviseerde men mij de laatste backup te importeren en het project waar ik mee bezig was te sluiten. Dit werkt op zich wel, maar het zou toch niet nodig moeten zijn. Doe ik misschien iets fout?

Henk

Reacties

magixagent schreef op 25.07.2011 om 11:45 uur

gezien Windows regelmatig updates naar U toe stuurt, kan het zijn dat het Magix programma daardoor wordt gestoord.
Vandaar dat er ook regelmatig een update van Magix voorbij komt die u kunt installeren, zodat Uw pakket weer goed met Windows werkt.

gr

 

 

hdereus schreef op 25.07.2011 om 16:49 uur

Kan natuurlijk zijn, maar het is wel lastig als dit vier keer op een avond tijdens een bewerking gebeurt, zo ook dat het systeem ineens vastloopt en je er geen kant meer mee op kunt . Zou eigenlijk niet moeten kunnen gebeuren. Ik heb hiervoor met Let's Edit gewerkt en heb dit probleem niet. gekend. Ik begrijp dat het geluid op de film niet via een functie in het programma zelf terug te halen is en dat het dus behelpen blijft.  Dank voor de reactie in elk geval!  Henk