geluid niet synchroon

genjdijkstra schreef op 10.09.2013 om 20:46 uur

Dag,

Een vreemd verschijnsel in video de luxe mx speciale editie.

Wanneer ik een mts bestand importeer en de afspeelmarker vanaf het begin laat spelen. Lopen geluid en beeld synchroon (hele video). Wanneer ik de afspeelmarker echter ergens in het midden plaats en vanaf daar laat spelen, loopt het geluid niet meer synchroon. Ik dacht dat dit wellicht aan videoweergave lag, maar wanneer ik een gedeelte exporteer, loopt het geluid ook niet synchroon. Raar!

Heeft iemand hetzelfde probleem gehad? Wanneer ik hetzelfde videobestand in magix de luxe 15 premium importeer, is er niets aan de hand en loopt het beeld en geluid telkens wél synchroon, waar ik de afspeelmarker ook plaats.

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 10.09.2013 om 23:12 uur

Beste,

Probeer eens om alles op de standaardwaarde terug te zetten.

Ga naar: bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten op  standaardwaarden

Het kan zijn dat het Videodeluxe.ini  bestand beschadigd is.

Succes met het veelzijdige Video Deluxe programma

Rob

genjdijkstra schreef op 17.09.2013 om 20:51 uur

Dag,

Dat zal ik zeker even proberen, maar heb eerst ze als 'hd archief' afgemixt, waarna het wel te gebruiken is.

Oké, oké, neemt wel meer ruimte in, maar volgens mij gaan de projectene.d.  verloren bij het terugzetten naar de standaardwaarden toch? Omdat ik dit niet helemaal zeker weet en nog veel openstaande projecten hebt, dit dus nog maar niet gedaan. Eerst de boel maar even afronden.....

Voormalige gebruiker schreef op 17.09.2013 om 21:47 uur

Dag,

Dat zal ik zeker even proberen, maar heb eerst ze als 'hd archief' afgemixt, waarna het wel te gebruiken is.

Oké, oké, neemt wel meer ruimte in, maar volgens mij gaan de projectene.d.  verloren bij het terugzetten naar de standaardwaarden toch? Omdat ik dit niet helemaal zeker weet en nog veel openstaande projecten hebt, dit dus nog maar niet gedaan. Eerst de boel maar even afronden.....

Beste,

Slaat eerst je project op. Daarna kan je rustig alles naar de beginwaarde terugzetten zonder verlies van gegevens. De projectbestanden worden opgeslagen in een standaard map. Als je deze map zelf gewijzigd heeft dan moet je naar deze map gaan om je project te starten. Er zullen zeker geen lopende projecten openstaan, want als je VDL verlaat / afsluit en het project nog niet heeft opgeslagen dan vraagt VDL of je het wilt opslaan.

Succes

Rob