Geluid loopt niet synchroon meer met beeld na download MP4

hoffman1home schreef op 26.01.2016 om 21:46 uur

Hallo,

Heb een vraagje. In Magix deluxe premium 2016 een video aangemaakt. Als ik de video in Magix zelf afdraai, wordt de video prima weergegeven. Qua geluid, beeld, etc. Alles loopt ook synchroon. De videobeelden die ik voor deze video hebben gebruikt bestaan uit 2 video, die ik heb geknipt en geplakt.

Als ik nu de video download naar MP4 om op Youtube te plaatsen, loopt het geluid van het eerste video-gedeelte ineens niet meer synchroon (dus wel als ik m in Magix zelf afspeel). Van het tweede geplakte videogedeelte loopt als prima.

Waar kan dit aan liggen? En vooral, hoe dit op te lossen? Bedankt voor een response.

Reacties

RiViS schreef op 27.01.2016 om 22:54 uur

Hallo Hoffman1,

Probeer eens het volgende: Selecteer de film ( Ctrl + A) , rechtsklik er op en kies dan: Frametable (nieuw) aanmaken.

groet,

Rijk

lucky_me schreef op 16.02.2016 om 20:24 uur

Ik had daarnet precies hetzelfde probleem en bij mij werd dit net opgelost door het vinkje weg te nemen bij "frame table aanmakenmvg

Luc

rob-overbeek schreef op 30.04.2018 om 08:56 uur

Hallo, dit is al een oud probleem maar het bestaat denk ik nog steeds. Heb zelf Video de Luxe plus, versie 2018. Heb een video naar BluRay gebrand (drie hoofdstukjes) waarbij het eerste hoofddstuk goed gaat maar de twee andere alleen aan het eind een verschuiving optreedt (geluid loopt voor op het beeld). Op de PC klopt het wel.