geluid is weg bij mijn videoclips

petra78 schreef op 09.09.2012 om 11:39 uur

Hoi,

Ik constateer weer een tweede probleem.

Het geluid bij mijn videoclips is weg. Ik gebruik dvd schijfjes en de eerste aantal clips op het schijfje bevat wel geluid maar de rest van het schijfje dus niet. Terwijl als ik het schijfje in mijn pc stop en hem gewoon laat afspelen met windows mediaplayer, het geluid wel aanwezig is.

Is er nog een mogelijkheid om het geluid terug te krijgen, want baal er behoorlijk van.

groetjes petra

Reacties

Cinecor schreef op 09.09.2012 om 22:56 uur

Op je probleem met de DVD schijven van je camera is hier al uitvoerig gereageerd. Heb je die adviezen allemaal al opgevolgd? En wat was het reslutaat daarvan?

petra78 schreef op 10.09.2012 om 00:20 uur

ik had die adviezen opgevolgd en de allereerste oplossing van die link die werd gegeven die hielp bij mij.

Nu inmiddels via een andere weg het schijfje te hebben ingeladen heb ik het geluid weer terug gekregen, maar nu met weer een nieuw schijfje inladen, laad hij niet alle videoclips in, dus ben ik de helft kwijt..

Dus ook dat weer zien op te lossen.. en heb denk ik naar mijn weten alles al geprobeerd om dit nieuwe probleem opgelost te krijgen. begrijp niet waarom het programma zo moeilijk doet bij mij..