geluid bij videos Dick-Ensing schreef op 04.05.2019 om 10:30 uur Ik gebruik Video de luxe 2019. Ik heb het volgende probleem. Op mijn tijdlijn staan foto's en video's. Nu is bij een deel van de video's geen geluid. Dit probleem had ik ook al bij 2018 op dezelfde plaats. Heeft iemand hier ook last van? Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 04.05.2019 om 11:07 uur @Dick-Ensing Beste Dick, Welkom op MAGIX Multimedia Forum. Ziet U in bij video gedeelte op de geluidspoor wel een uitslag. Weet U zeker dat er wel geluid onder de videobeelden staat. En wat is het resultaat als U in een nieuw project alleen de videobeelden met geluid zet. Er komt wel een reactie van U. Sc6, Michael Bol schreef op 04.05.2019 om 11:15 uur Hallo Dick, Hiervandaan kan ik je niet zeggen wat de oorzaak kan zijn, dat bij jou de video's geen geluid geven. Wat zou kunnen proberen is: activeer de videofragment klik op de rechtermuisknop kies "audiofuncties" en daarna "audio verwijderen" klik op weer op de rechtermuisknop kies wederom "audiofuncties" en daarna "originele geluid terugzetten" Succes, Rob Dick-Ensing schreef op 04.05.2019 om 12:08 uur Hallo Rob, Ik heb het bij een filmpje uitgeprobeerd, dit filmpje was halverwege toen het geluid ophield, en hierbij is het gelukt. Bij een ander filmpje lukt dit niet, dit filmpje is van af het begin geen geluid. Dick-Ensing schreef op 04.05.2019 om 12:10 uur Hallo Michael, Ik heb een nieuwe video gemaakt zonder foto's. Nu is er wel geluid, ik ga het verder verwerken met foto's je hoort hier het resultaat nog van. Alvast bedankt Dick mi-bo schreef op 04.05.2019 om 12:36 uur @Dick-Ensing Beste Dick, Dank voor Uw Feedback, het eind resultaat is welkom op het Forum Sc6. Michael Dick-Ensing schreef op 04.05.2019 om 13:50 uur Hallo Rob, Inmiddels de andere video zonder geluid opnieuw gedaan, het geluid wordt los gezet en daarna weer gekoppeld en nu doet hij het weer. Bedankt voor je feedback Groetjes Dick Dick-Ensing schreef op 04.05.2019 om 13:52 uur Hallo Michael, Zoals je boven ziet is het opgelost dus ik hoef geen nieuw project te maken. Scheelt veel tijd want de video was al helemaal klaar. Bedankt voor het meedenken Groetjes Dick Bol schreef op 04.05.2019 om 14:14 uur Hallo Dick, Het doet mij deugd om te lezen, dat jouw audio probleem is opgelost. Fijn weekend. Rob mi-bo schreef op 04.05.2019 om 14:50 uur @Dick-Ensing Beste Dick. Dank voor Uw Feedback. Goed beicht dat Uw probleem is opgelost,en dat U dit kenbaar heeft gemaakt op het Forum. Vele wegen lijden(leiden) naar Rome. Veel montage plezier met het mooie MAGIX Product. Sc6 Michael 1