Als ik video de luxe installeer op windows 7, dan heb ik geen geluid als ik een video wil opnemen!, heeft dit te maken met de codec mpeg4 of heeft dat een andere oorzaak, waar kan ik eventueel codec voor magix mpeg 4 downloaden?
Of je de mpeg4 codec nodig hebt hangt er van af wat er op de videoband staat. Maar als het mpeg4 is, dan geeft het programma zelf aan dat die codec eerst geactiveerd moet worden (volg dan de aanwijzingen).
Ik neem aan dat je de videoband opneemt via het scherm Video-opname. Kijk daar dan of er iets staat onder Audio-Stuurprogramma.
ik heb al van alles geprobeerd, ernaast staat een computer waarbij instellingen allemaal goed staan, die werkt wel, en heeft geluid bij opname! pc die ernaast staat met dezelfde instellingen waarbij geluid niet werkt!
ik heb net de realtec opnieuw geinstalleerd, nu kun je bij audiostuurptogramma kiezen ui diverse realtec options, maar die geven geen apparaat verbinding aan, dus kan alleen usb audiodevice, of microfoon (usb audio device) gebruiken!