Reacties

mi-bo schreef op 10.09.2018 om 15:41 uur

@peter-s5990

Peter.

Wel kom op MAGIX.INFO. Forum.

Vermoedelijk heeft U Windows 10 (1803) geinstalleerd.

Na installatie (update)wordt door WINDOWS optie geluid uitgezet, via configuratiescherm deze optie weer aanzetten, en het geluid werkt weer.

Mvg

Michael

peter-s5990 schreef op 10.09.2018 om 16:02 uur

Hallo Michael

Bedankt voor je reactie.

Gekeken op configuratiescherm. Volgens mij staat alles aan. Ik kan de video via de camcorder ook gewoon afspelen met geluid. Alleen niet in het project van Magix.

Peter

Bol schreef op 10.09.2018 om 16:17 uur

Hallo Peter,

Ik zie, dat u "Video de luxe 2014 premium" op je PC geïnstalleerd heb staan. Als u inderdaad geüpdatet heeft naar Windows 10 versie 1803 dan kan het zijn dat het geluid het niet doet. U zou dit kunnen verhelpen door: zie: https://support2.magix.com/customer/nl/faq/geen-audio-bij-import-van-bepaalde-video-bestanden-sinds-laatste-windows-10-update-naar-versie

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.09.2018, 17:39, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

peter-s5990 schreef op 11.09.2018 om 09:46 uur

Hallo Rob

Ik heb je aanwijzingen opgevolgd en het werkt. Ik heb weer geluid. Hartelijk bedankt.

Groeten Peter

Bol schreef op 11.09.2018 om 12:27 uur

Hallo Peter,

Fijn om te lezen, dat je probleem is opgelost.

Succes met het maken van je films.

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-