Reacties

mi-bo schreef op 30.12.2016 om 20:07 uur

Frank,

Welke versie van MAGIX RUV en welke versie van Windows wordt er gebruikt, misschien heeft u wat aan deze link

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-installeer-ik-ruv-9--1179849/

Gr

Michael

frank-matthijnssens schreef op 31.12.2016 om 07:24 uur

goedemorgen, de versie is 8.0 premium, Windows 10

mi-bo schreef op 31.12.2016 om 10:46 uur

goedemorgen, de versie is 8.0 premium, Windows 10

De link die ik heb gestuurd geld ook voor versie 8

Gr

Michael

frank-matthijnssens schreef op 31.12.2016 om 11:04 uur

Hey, Michael, ik denk wel dat ik alles aangesloten heb zoals in de link beschreven, ik heb ook een film kunnen overzetten maar als ik naar de filmbewerking ga, hoor ik het geluid dat origineel mee opgenomen is, niet. Dus nu kan ik ook niet horen of er slechte stukken inzitten met bvb veel windgeruis, om  hier dan muziek te plaatsen.

frank-matthijnssens schreef op 02.01.2017 om 15:31 uur

Hallo, ik heb nog steeds geen geluid bij de overgezette video-opnames. Ik heb al vanalles geprobeerd, ik denk toch dat het de bedoeling is wanneer je de cassettes hebt overgezet dat je dan ook het originele geluid daar kan horen, zodanig dat je hier ook je aanpassingen kan doen of is het geluid iets dat je in dat sound cleaning lab moet bewerken ??? hier krijg ik echter de opname niet tevoorschijn, dus ???? iemand nog een idee???

alvast bedankt

mi-bo schreef op 05.01.2017 om 09:40 uur

Hallo Frank.

het programma op de Pc gezet zoals hieronder omschreven, en werkt zonder problemen

 

Hoe installeer ik mijn MAGIX Red Uw Video 8 Premium programma.

Start het programma niet automatisch op dan via verkenner, het programma openen, en setup aanklikken.

 

Eerst MAGIX Video easy Red uw video’s! Premium installeren

Installatie wordt voorbereid. Onder in de taakbalk wordt een icoon geplaatst die moet worden aangeklikt voor goedkeuring.

Welkom scherm start op. Lees dit aandachtig, en ga naar volgende, licentie voorwaarden lezen en een vinkje zetten, voor ik ga akkoord met licentie voorwaarden.

Hier kan aangegeven worden,  standaard of aangepast installeren.

Standaard installeren wordt het automatisch op de C schijf gezet, aangepast wordt het op een door u aangegeven schijf geïnstalleerd, behalve de drivers voor Windows, die worden automatisch in de C schijf gezet ( hier staan alle WIndows drivers ).

Dan aanvinken als dat gewenst word snelkoppeling plaatsen op  bureaublad.

Simpliclean is een eigen optie ( wel of niet installeren ).

Nu word het programma geïnstalleerd, tijdens het installeren ziet u de MAGIX icoon op het bureaublad komen.

Is het product geïnstalleerd kan het direct worden opgestart, Welkom scherm gaat open, hier kan registratienummer worden ingevoerd P2 of P3 streepjes hoeven niet worden ingevuld, en het e-mail adres die gebruikt moet gaan worden voor MAGIX. Staan bij alle schermen een groene goedkeuring dan kan het product direct worden geregistreerd.

Na het opstarten van het programma is het belangrijk om naar hulp te gaan, online actualiseren, hier wordt door het programma gekeken of er nog download up dates zijn.

Daarna  MAGIX Video Sound Cleaning Lab 20  installeren, met de zelfde optie als hierboven is omschreven.

USB video converter kan geïnstalleerd worden ( evt.  via rechts klikken op installatie programma en optie addon, hier staan de drivers voor de usb converter). Programma afsluiten en opstarten en het product is klaar voor gebruik.

Succes.

frank-matthijnssens schreef op 06.01.2017 om 05:49 uur

Beste Michael,

 

alvast bedankt voor je reactie...het probleem is echter gevonden...ik maakte connectie via S-kabel van de camera naar de omvormer maar blijkbaar geeft deze geen geluid door, dus heb ik een aparte geluidskabel aangebracht en nu werkt het dus wel...via composiet via de video-recorder werkte het ook dus het was louter een probleem van geluid-verbinding...in ieder geval misschien iets om te onthouden als nog eens iemand dezelfde vraag stelt..

toch bedankt voor je inzet

 

groetjes Frank