geen vloeiende beelden bij gebruik van video de luxe 2016 plus

struppie schreef op 03.04.2016 om 17:00 uur

Sinds ik video de luxe 2016 plus gebruik, hapert de weergave als ik effecren gebruik.

Dit heb ik niet in video de luxe 2015.( op de zelfde pc )

Kan het er wat mee te maken hebben dat  ik er van te voren de 30 dagen proefversie op heb gebruikt 

van pro X7 ?.

Misschien herkent iemand dit probleem.

alvast bedankt 

Groetjes

Wim

Reacties

mi-bo schreef op 04.04.2016 om 09:26 uur

Hallo  Wim, 

Of dit iets met  MAGIX product prox 7 te maken  heeft  heb ik geen  antwoord op 

Is  magix vdl 2016  wel goed geïnstalleerd 

Gr

Michael 

Voormalige gebruiker schreef op 04.04.2016 om 09:35 uur

Hallo Wim,

Klik op het bliksemschicht teken rechtsonder in het previewscherm. zie afbeelding.

Succes,

Rob

struppie schreef op 04.04.2016 om 12:12 uur

Hallo Rob,

bedankt voor je reactie.

De bliksemschicht heb ik aangevinkt, en de instelling , Tussenbeelden interpoleren, bij het effect snelheid

heb ik ook aangevinkt. Maar het helpt helaas niet.

bedankt voor je reactie

groetjes

Wim

struppie schreef op 04.04.2016 om 12:18 uur

Hallo Michael,

Voor ik 2016 geinstalleerd heb, heb ik eerst pro X7 verwijderd via Windows programma"s verwijderen.

Vervolgens heb ik 2016 vanaf de cd-rom geinstalleerd en aangemeld.

Ik heb op deze mannier 2015 ook geinstalleerd en aangemeld.

Hier heb ik geen problemen gehad.

Ik had echter voor de installatie van 2015 geen probeerversie vooraf geinstalleerd.

Ik snap het niet.

Bedankt voor je reactie

Groetjes

Wim

Voormalige gebruiker schreef op 04.04.2016 om 14:31 uur

Hallo Wim,

Het kan zijn dat het Videodeluxe.ini bestand is beschadigd. Uit ervaring weet ik, dat na een herinstallering in dit INI bestand je persoonlijke instellingen bewaard blijven en dus ook fouten.

Ga naar: C:\gebruikers\gebruikersnaam\AppData (verborgenmap)\Roaming\MAGIX\Videodeluxe22_plus en verwijdert het Videodeluxe.ini bestand. Dit bestand wordt automatisch aangemaakt bij het opstarten van VDL 2016.

Persoonlijk zou ik "Tussen beelden interpoleren" niet gebruiken, daar de computer c.q. grafische kaart ook weer extra rekenwerk moet verrichten.

Succes,

Rob

struppie schreef op 04.04.2016 om 16:35 uur

Hallo Rob,

Als eerste bedankt voor je moeite .

Die map die je aangeeft, heb ik niet. zie bijgevoegde printScreen.

Ik ga straks proberen als ik Tussen beelden interpoleren uit zet.

Ik hou je op de hoogte.

bedankt en groetjes

Wim

Voormalige gebruiker schreef op 04.04.2016 om 16:50 uur

Hallo Wim,

Volgens mij zit je niet in de juiste map. Het is moeilijk te zien op je printscreen.
Volgens mij open je de map "Default". Je moet de map met jouw gebruikersnaam openen en AppData / Roaming etc...

Groet,

Rob

struppie schreef op 04.04.2016 om 23:37 uur

hallo Rob,

Jehebt gelijk, ik zat in de verkeerde map.

Ik heb de map die jij bedoeld gevonden, maar er zit geen video de luxe bestand in. { zie printscreen }

Het is misschien niet verkeerd als ik het programma verwijder en opnieuw installeer.wat denk jij ?

Beste Rob, hartelijk dank voor je moeite

Met vriendelijke groet

Wim

Voormalige gebruiker schreef op 05.04.2016 om 09:59 uur

Hallo Wim,

Je zou het kunnen proberen om VDL te deinstalleren en daarna weer te installeren. Echter zoals ik opmerkte: "Uit ervaring weet ik, dat na een herinstallering in dit INI bestand je persoonlijke instellingen bewaard blijven en dus ook de fouten.

Nu zie ik, dat je nog steeds niet in de juiste map zit. Je moet gaan naar de map met je  gebruikersnaam.

In mijn geval is dit de map "rdvro" (mijn gebruikersnaam). zie afbeelding

Succes,

Rob

struppie schreef op 06.04.2016 om 20:38 uur

Hallo Rob,

Hartelijk dank, het is gelukt.

Ik heb de goede map gevonden en het INI bestand eerst gedeinstalleert en vervolgens weer geinstalleert.

Vervolgens de PC opnieuw opgestart, de film in Magix geopend en de beelden "lopen " zoals het hoort.

Het probleem is weg.

Heeeeeel hartelijk dank

Groetjes

Wim

lucholvoet schreef op 22.01.2018 om 11:20 uur

Hallo,

Ik heb Video de Luxe 2017 plus versie 17.0 en bemerk ook dat mijn pc de beelden in real time ook niet vloeiend afspeelt.

Ik heb dat niet in Magix pro 6.

Zou dat aan de software liggen?

Ik heb van Magix reeds veel updates gekregen.

Ik denk dat zij dat programma nog altijd bijsleutelen.

Groeten

Bol schreef op 22.01.2018 om 13:16 uur

Hallo Lucas,

Bedoelt u, dat de afpeelmarker hapert? zie afbeelding

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-