Geen toegang website magix

th.vanwel schreef op 28.02.2015 om 11:22 uur

Ik kan me niet registreren.

Ik kan niet op de website van Magix komen, deze wordt op de een of andere manier geblokkeerd. Ik kan alleen op de multymedia comunity komen.

In het verleden heb ik allerlei programma's van Magix uitgeprobeerd. Nu heb ik magix video de luxe plus 2015 gekocht maar kan het niet registreren(en dus kom ik niet verder met het programma). In mijn computer met windows 8.1 64 bits, intelcore i7-4770, 16gb ramen asus Geforce GTX650-E-1GD5 zie ik niets staan bij de virusscanner of firewall wat met magix te maken heeft. ook heb ik al een keer het register geschoond op alles van Magix. Niets hielp. Kan het zijn dat magix mijn ip adres blokkeerd?

Hoe krijg ik nu weer teogang tot de website van Magix?

Reacties

mi-bo schreef op 28.02.2015 om 16:40 uur

Beste,

heeft u een trial versie van vdl 2015 gedownload met serie nummer, zo ja dan dient u na het kopen ook dit serie nummer te gebruiken

gr

Michael

th.vanwel schreef op 28.02.2015 om 18:01 uur

nee, heb de versie gekocht en serienummer meegeleverd gekregen. via mijn netwerk kan ik niet op de site. via 3g of 4g wel. het lijkt er dus op dat ik wordgeweigerd via mijn ip adres

mi-bo schreef op 01.03.2015 om 11:24 uur

Beste,

over dit probleem heb ik wel eerder gehoord, en toen kreeg ik te horen, dat het niet via een netwerk kon.

voor meer info kunt u zich via een ticket wenden tot MAGIX supprt.

gr

Michael

th.vanwel schreef op 01.03.2015 om 13:04 uur

bedankt voor je antwoord. Dat is mogelijk maar tot een maand geledn kon ik gewoon inloggen op Magix.com/nl

th.vanwel schreef op 07.03.2015 om 10:18 uur

nee ik had een dvd besteld en die geinstaleerd. serienr ingevuld e-mail adres en er komt de mededeling: kan geen verbinding maken met internet controleer uw verbinding en mogelijk blokkeerd een firewall de verbinding.

Via tablet en telefoon kom ik via mijn wifi net wel op de site. via mijn computer niet. alles nagekeken op mijn Norton 360 premier edition en ik kan niets vinden. Ook wanneer ik norton helemaal uitzet kom ik niet op de site magix.com, magix.com/nl maar wel op deze site. als er geen oplossing komt dan ga ik windows maar opnieuw instaleren (schone instalatie)

theo