Geen schermopnamemogelijkheid

knientje2002 schreef op 01.04.2018 om 22:55 uur

Als ik op Bestand ---> Opnama audio / foto's / video klik krijg ik wel een hoop mogelijkheden te zien, maar niet "Beeldscherm".
Deze ontbreekt in het venster met keuzes.
Moet ik ergens iets instellen of is dit een add-on die ik moet downloaden?

Magix Video Deluxe versie 11.0.6.0

Windows 10 64-bits

Reacties

mi-bo schreef op 02.04.2018 om 06:47 uur

Knientje2002,

Ik zie dat U nog steeds versie 11.0.6.0 heeft waarom nog geen download update gedaan moet 11.0.6.4 zijn.

Wat U zoekt is te vinden onder preview monitor, hier zit een rode knop, druk deze in en dan ziet het volgende

door op beeldscherm te klikken kunnen, beeldscherm opname gemaakt worden

Groeten

Michael

wijziging aangebracht i.v.m meer info

knientje2002 schreef op 02.04.2018 om 11:29 uur

Ik gebruik het niet zo dikwijls (ik heb pas een update gedaan) en aangezien ik geen melding (maar wel een irritante advertentie om de nieuwste versie te kopen...) krijg dat er een nieuwe update is (zoals dat bij andere programma's wel het geval is), weet ik dus niet of ik moet updaten.

En ik probeerde zojuist te updaten (online actualiseren) en dan krijg ik dit.

Bol schreef op 02.04.2018 om 11:45 uur

Hallo Knienjte,

Wat in het bovenstaand antwoord is beschreven is de makkelijkste methode. Maar hoe u het doe moet ook kunnen.

1. ga naar: Bestand / Opname audio / foto's / video... (snel toets R)

2. Kies nu Beeldscherm

3. In beeldschermopname menu u verschillende persoonlijke instellingen doen, daarna klik u op opname

4. stel hier wederom uw keuze in en klik op opname.

5. de opname wordt gemaakt.

6. klik op stop en uw filmpje wordt op de tijdlijn gezet.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.04.2018, 11:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 02.04.2018 om 12:27 uur

Hallo Krientje,

Als u het schermpje krijgt, dat er geen update is, dan zal u waarschijnlijk de laatste versie bezitten. U kunt het versienummer opvragen door:

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

knientje2002 schreef op 02.04.2018 om 12:57 uur

Hallo Rob,

Dat is nu net het probleem, dat Beeldscherm-ding is er niet 😟

En het is toch echt 11.0.6.0 die NIET wil updaten naar 11.0.6.4

mi-bo schreef op 02.04.2018 om 13:36 uur

Knientje2002.

Bedankt voor Uw reactie,

Mijn antwoord was gebaseerd op MAGIX vdl MX prem, daar zit het namelijk wel in.

Na Uw PNG print heb ik MAGIX vdl MX geïnstalleerd,

de download versie is zoals U schrijft 11.0.6.0 in de Prem versie is het 11.0.6.4.

en zoals U al omschreven heeft kunt U Beeldscherm opname niet vinden, dit komt omdat het niet in de Basic versie zit.

dit is van de Basic versie.

dit is van de Prem versie

groeten

Michael

Bol schreef op 02.04.2018 om 14:51 uur

Hallo Knientje,

Het zou best eens kunnen zijn dat u Video deluxe MX (standaard) heeft. U kunt dit zelf na gaan als u naar: https://www.magix.com/nl/ en op het poppetje rechtsboven klikt en inlogt. Ga dan naar Mijn account / Mijn producten en zoek dan Video deluxe MX en kijk wat er staat?

In de Pus / Premium versie is schermopname wel mogelijk, echter niet in de standaardversie

Succes met het samenstellen van uw projecten,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.04.2018, 15:03, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 03.04.2018 om 17:10 uur

@ Bol,

U schreef ergens over eerst goed lezen,

lees dit eerst voordat er verwijzingen komen

knientje2002 schreef op 02.04.2018 om 12:57 uur

Bol schreef op 03.04.2018 om 18:02 uur

@mi-bo Geen commentaar

PC -1-

PC -2-

knientje2002 schreef op 04.04.2018 om 00:05 uur

Ik heb de standaardversie. Dat heb ik toch uitgevonden door de opmerking van Bol, hoor.
Wist ik veel dat ik dat ergens op de website van Magix kon terugzien 😉

En nu allebei braaf naar bed en geen ruzie maken 😛