Geen scenebeelden te zien in onderste balk.

storm772 schreef op 13.10.2013 om 13:27 uur

Als ik mijn Sony Mini DV Camera aansluit in Magix Video Easy dan is er nog niets aan de hand als ik start met Video naar Computer, alleen de hele film wordt afgespeeld met geluid en al, maar onderin de balk zijn geen scenebeelden te zien van de hele film. Misschien heb ik iets fouts gedaan, want bij een andere film heb ik wel scenebeelden.  Ik heb een zeer sterke PC met Windows-8. ,Gaarne uitleg stap voor stap.

Met vriendelijke groet,

Martin Storm

Reacties

wderidder schreef op 13.10.2013 om 15:38 uur

Als je de camera heb aangesloten en gaat opnemen zie dan wel beeld

Als dat het geval is neem je de hele film op en sluit af

Nu zie je wel de scenes op de balk verschijnen

succes

storm772 schreef op 13.10.2013 om 17:54 uur

Bedankt voor uw bericht.

Helaas het werkt niet, als de film afgespeeld is, dan klik ik op video-overdracht beeindigen.Daarna spoel ik mijn camera naar de beginstand en zet hem uit.

Ik krijg dan onderaan 2 beelden met daarnaast het volgende vermeld : opname-0001

Dus ik krijg zeker niet alle kleine scenes die in de film zouden moeten zitten.

Ik heb deze film wel opgeslagen, omdat u misschien met een andere oplossing gaat komen.

Kan het in de software liggen bij Magix, maar 1 x is het wel gelukt, vandaar mijn vraag of ik misschien boven in de balk iets verandert zou hebben.

M.v.g.

Martin Storm

storm772 schreef op 13.10.2013 om 18:17 uur

Bedankt voor uw bericht.

Helaas het werkt niet, als de film afgespeeld is, dan klik ik op video-overdracht beeindigen.Daarna spoel ik mijn camera naar de beginstand en zet hem uit.

Ik krijg dan onderaan 2 beelden met daarnaast het volgende vermeld : opname-0001

Dus ik krijg zeker niet alle kleine scenes die in de film zouden moeten zitten.

Ik heb deze film wel opgeslagen, omdat u misschien met een andere oplossing gaat komen.

Kan het in de software liggen bij Magix, maar 1 x is het wel gelukt, vandaar mijn vraag of ik misschien boven in de balk iets verandert zou hebben.

M.v.g.

Martin Storm

Ik kan nog het volgende aanvullen : Het verticale schuifje staat exact tussen de 2 beelden in.De 2 beelden zijn het begin van de film en zijn gelijk aan elkaar.Beide beelden geven het volgende aan :01:57.05 Opname-0001 AVI

Helemaal onderaan onder het dunne blauwe balkje staat rechts onder: "2 Objecten 3m:54s

M.v.g.

Martin Storm

STORM schreef op 16.10.2013 om 10:14 uur

Als het gaat om de beelden op de tijdlijn, moet je aan de linkerkant op de tijdlijn het beeldspoor iets naar beneden trekken. (spoor, dunnen dwarsstreepjes) Als je beeldspoor te klein is zie je geen beelden. Succes.

Gr. Ron Hofman

Laatst gewijzigd door STORM op 16.10.2013, 10:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Hallo,

Ron Hofman, zo heet ik en ben al sinds 2006 met Magix video de luxe aan de gang. Ik mag wel zeggen dat ik er de nodige ervaring mee heb. Ik ben tevens meer dan 25 jaar lid geweest van videoclub De IJsselstreek en nu sinds drie jaar lid van filmgroep Capelle in Capelle aan den IJssel. Het leukste om te doen vind ik speelfilms maken, maar ook reportages en ook bedrijfsfilms vind ik erg leuk om te maken.

storm772 schreef op 16.10.2013 om 11:32 uur

Als het gaat om de beelden op de tijdlijn, moet je aan de linkerkant op de tijdlijn het beeldspoor iets naar beneden trekken. (spoor, dunnen dwarsstreepjes) Als je beeldspoor te klein is zie je geen beelden. Succes.

Gr. Ron Hofman

Ik begrijp niet goed dit verhaal, de blauwe lijn laat zich niet naar beneden trekken.Is er iets in het bestand wat ik aan moet klikken om alle beelden van een film onderin te zien? Zo ja, hoe kan ik dit invoeren, want je moet eerst een film laden en eindigen wil je op het bestand kunnen klikken. Misschien zit er een fout in de software, ik heb hierover met een duur telefonisch onderhoud met Magix Duitsland gesproken, en ik had al een ticket wat nu een prioriteit krijgt.

Ik ben zeerontevreden over de Magix organisatie.Als je wil kopen staan zij je met alles terzijde.Als je problemen hebt dan kun je alleen telefonisch contact krijgen bij een voor betaling van Euro 12,50 terwijl het misschien aan de software ligt.Je krijgt in Nederland niemand aan de lijn doordat de menu's zo ingesteld staan dat dit niet gaat.

Al met al, beneden de maat en misschien een vermelding nodig bij de consumenten bond.Dit was niet persoonlijk naar u want ik wil u nog bedanken voor uw antwoord.

M.v.g.

Martin Storm

storm772 schreef op 21.10.2013 om 10:04 uur

Na gesproken te hebben met Duitsland heb ik via mevr. van Pelt een zeer constructief gesprek gehad.Ik heb de Easy laten vervangen door De Luxe en nu zijn er films die wel scenes laten zien.Maar nog steeds is niet alles ongelost.1 Film heeft totaal geen scenebeelden maar laat zich wel zien met de tijdlijn. Daarom wil ik nog bedanken voor uw tip over die tijdlijn.Ik moet nu wel ontdekken hoe het komt dat ik de beelden wel kan zien met de tijdlijn.

Alleen zijn het weinig beelden, en niet alle zoals met scenes.Misschien doe ik dan iets fout.Komt misschien door vergroten. Wat ik wil is eenvoudig films maken met eventueel ondertiteling, beelden verwijderen,muziek en inhoud vooraf.Maar als je als oudere leek je gaat buigen over alles van Magix de Luxe dan schrik je van de hoeveelheid informatie die op je af komt. Daarom denk ik erover na om telefonische support aan te vragen, want dan kun je dingen opschrijven,uittikken en proberen.

Ik was misschien wel wat te hard voor Magix, excuses hiervoor maar het gaat nu beter.

Ik heb nog een belangrijke vraag, mijn harde schijf loopt vol terwijl ik een SSD schijf bezit,maar die geeft aan als ik hier op het bestand wil zetten"De gekozen map is tegen schrijven beveiligd. Gegevens opslag is niet mogelijk. Wat is dit, en wat kun je er aan doen?

Met vriendelijke groet,

Martin Storm