Geen opties bij dropdown menu om importeren van video te starten

R-Strik schreef op 01.02.2019 om 22:20 uur

Na installatie van het programma heb ik zoals op de tutorial is aangegeven de stekkers aangesloten.

Rood, geel en wit aangesloten op elkaar, usb converter in de PC en scart in de video. Video staat aan.

Bij de stap "Import" selecteer ik ""Import video's from analog sources".

De dropdown in de stap "Import" geeft echter geen opties. Het is 'grayed out'. Geen opties zoals in dropdown als in de tutorial video (Composite of S-video en drop down).

Iemand een idee wat ik fout doe?

Reacties

mi-bo schreef op 01.02.2019 om 22:57 uur

@R-Strik

Beste R-Strik.

Welkom op het MAGIX.INFO.Forum.

Over welk product schrijft U, gezien MAGIX RUV deze optie niet heeft"Import video's from analog sources".

Mvg

Michael

Bol schreef op 01.02.2019 om 23:31 uur

Beste,

Zoals ik kan beoordelen bent u in het bezit van de Engelse versie RUV, kopt dit? De scart aansluiting kunt u op in - en out zetten. Volgens mij moet deze op "Out" staan.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

R-Strik schreef op 01.02.2019 om 23:32 uur

Ik gebruik rescue video. Onderstaand de stappen uit de instructie video.

Van het onderstaande scherm wordt het dropdown en de opties er onder niet getoond.

R-Strik schreef op 01.02.2019 om 23:34 uur

De scart aansluiting staat idd op uit. De knop aamtal keer geswitched maar zonder resultaat.

mi-bo schreef op 02.02.2019 om 11:54 uur

@R-Strik

Beste R-Strik.

Misschien heeft U hier iets aan.

Analoge opname is niet mogelijk

De volgende apparaten zijn mogelijk uitgeschakeld door uw besturingssysteem als gevolg van een Windows-beveiligingsupdate:

webcam

microfoon

MAGIX-video converter 3

Controleer of de programma's toegang hebben tot de vereiste opnameapparaten in de gewijzigde privacy-instellingen.

Open hiervoor de systeeminstellingen (Windows + i) en vervolgens het gedeelte 'Privacy'.

Selecteer de optie "Camera" en stel het menupunt "Toestaan dat apps toegang hebben tot uw camera" in op "Aan".

Selecteer vervolgens de optie "Microfoon" en stel het menupunt "Toestaan dat apps toegang hebben tot uw microfoon" eveneens in op "Aan".

U kunt het gebruik van deze apparaten ook specifiek toestaan of verbieden voor bepaalde toepassingen.

Controleer ten slotte of de beelden nu correct kunnen worden geïmporteerd.

Mvg

Michael

R-Strik schreef op 02.02.2019 om 13:22 uur

Je instructie heeft geholpen. Ik kom 1 stap verder. Ik zie alleen daar een zwart scherm. Enig idee wat ik kan doen om dat te verhelpen?

mi-bo schreef op 02.02.2019 om 14:04 uur

@R-Strik

Beste R-Strik,

De eerste print laat U een Webcam zien dit moet zijn (USB 2861 Device ( USB _) als dit niet is geactiveerd zal U ook geen beeld input krijgen.

En bij opname kwaliteit moet DVD geactiveerd zijn. dan heeft U wel beeld bij importeren.

Mvg

Michael

R-Strik schreef op 02.02.2019 om 17:24 uur

Dank voor je antwoord. Betekent dat dat ik de USB 2861 device driver niet geinstalleerd heb? Enig idee waar ik deze voor windows 10 kan downloaden?

mi-bo schreef op 02.02.2019 om 17:40 uur

@R-Strik

Beste R-Strik.

Dat staat namelijk op de dvd van RUV 9.

Mvg

Michael

Bol schreef op 02.02.2019 om 18:12 uur

Beste,

Als u de DVD niet heeft kunt u de driver vanaf https://www.magix.com/nl/toebehoren/ downloaden. Zoals ik nu kan beoordelen is de USB 2861 device driver niet geinstalleerd. Ik zie, op uw eerste afbeelding, dat u alleen uit het menu een webcam kan kiezen.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.02.2019, 18:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-