geen key sleutel gekregen

WimWillem-VanDingenen schreef op 29.11.2019 om 15:01 uur

ik kan product dus niet opstarten, Zoals gemeld heb ik de oudere key-sleutel op jullie vraag herbruikt maar geeft nog steeds een foutmelding met code 24. De transactie van 89.98 euro blijkt toch al uitgevoerd vermits ik het programma Video Deluxe premium op DVD reeds heb ontvangen en ge installeerd maar dus niks mee kan aanvangen.Ordernr was :20191 xxxx xxx xxx MXC invoice nr: ARxxxxx .Ook op G-mail stond er niks vermeld.xxxxKA1 dsk. Dus ik kan er nog steeds NIKS mee aanvangen, want een label zegt dat ik reeds met dit product ben aangemeld, doch is mijn vraag of ik weeral een ander e-mail moet verzinnen om dit product toch nog te kunnen gebruiken. De sleutel is nu aanvaard maar blijkbaar wordt dit niet geregistreerd???

Reacties

mi-bo schreef op 29.11.2019 om 15:29 uur

@WimWillem-VanDingenen

Beste WimWillem,

Als ik het goed heb gelezen heeft U een upgrade van MAGIX vdl 2020 Prem gekocht inclusief de dvd.

U heeft met de bij geleverde dvd het programma MAGIX vdl geïnstalleerd, U heeft geen sleutel gekregen dit klopt want Uw serienummer die bij een andere versie van MAGIX vdl P3-xxxxx-xxxxx- wordt hiervoor gebruikt.

Dit nummer staat ook in de mail die U van MAGIX heeft ontvangen, mist U dit kijk dan op

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/, inloggen met email adres bekend bij MAGIX + wachtwoord.

ga naar mijn producten hier vind U het eerder aangekocht product van MAGIX vdl zonder jaartal. open dit activeer de serienummer en voer dit nummer in waar dit gevraagd wordt bij het geopend programma onder hulp online actualiseren, en het programma gaat werken

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael

WimWillem-VanDingenen schreef op 30.11.2019 om 10:32 uur

Oké bedankt voor uw hulp, ik ga het nu uitzoeken, maar ik dacht dat ik een nieuwere versie had gekocht. Dus in het vervolg zal ik beter moeten uitkijken of het een upgrade dan wel een nieuwere versie is. ik heb de nummers uitgeprobeerd maar het ding weigerd dit omdat er al een account aan vasthangt, dus er klopt iets niet met de gevens, want het staat onder designer van magix . Het systeem geeft door dat dit een foutmelding is op 24 dus mensen stuur me in het vervolg eens een andere code mee. Ik KAN MET DIT NEUWE PRODUCT NIKS AANVANGEN. Daar staat bij deze Video Deluxe Premium geen upgrade bij vermeld, dus moet dit een nieuwere versie zijn Bestelnr was 20191-125015-830133 MXC en is geleverd op 28-11-2019 maar zonder een sleutel. Verbetering uitleg: De codes van Magix photo en graphic designer zijn wel degelijk de correcte van dit product, doch de code en mijn e-mail account worden bij de vld programma niet aanvaard omdat een melding een code fout 24 doorgeeft. Ik heb nochtans de juiste code ingevuld en mijn e-mail adres moet toch bij die firma erkend zijn.

Bol schreef op 30.11.2019 om 11:41 uur

Hallo Wim,

Eerst even het volgende:

Dit forum is voor en door MAGIX gebruikers. Dit staat geheel los van MAGIX Support. Als u op het forum niet de juiste oplossing vindt, dan kunt u, mits uw updateservice datum nog niet is verlopen, uw probleem gratis voorleggen aan: https://support2.magix.com/customer/index.php . Is de Updateservice datum wel verlopen, dan is dit niet gratis.

Wanneer u een upgrade hebt aangeschaft via een oudere versie bv. VDL 2016, dan upgrade u VDL naar de laatste versie. Dus VDL 2020. Vanaf versie VDL 2017 word er geen jaartal meer toegewezen aan VDL pakketten.

Zoals reeds eerder vermeld in deze topic wordt er bij aanschaf van een upgrade een mail toegestuurd met daarin het serienummer en deze moet u dan gebruiken om uw upgrade te activeren. De foutcode 24 geeft aan dat u het programma wilt activeren met een ander e-mailadres als waarmee u reeds bij Magix geregistreerd staat. Ik zie dat u ook een vraag stelt in het Engels. Hebt u toevallig ook op het Engelse forum een account aangemaakt?

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.11.2019 om 11:49 uur

@WimWillem-VanDingenen.

Beste WimWillem.

MAGIX Multimedia Forum, is van MAGIX maar de meeste antwoorden woorden door freaken gegeven.

Wat code 24 betekend staat hieronder

Foutcode-24/serienummer al toegewezen 24.09.2018 Producten . ACID Pro . Audio Cleaning Lab . Mp3 Deluxe . Music Maker Sla uw records op & cassettes! Bekijk alle producten Onderwerpen . Registratie, activatie, activatie . Technische problemen/foutmeldingen U ontvangt het bericht "serienummer al toegewezen" of "error code-24" als het product al is geregistreerd door u of een vorige eigenaar op een ander e-mailadres. Controleer eerst het ingevoerde e-mailadres op mogelijke type fouten. Misschien hebt u het programma bij de eerste activatie onder een ander e-mailadres geregistreerd? Gebruik ons Service Center om uw gegevens bij te werken (login met het oude e-mailadres en pas de gegevens aan). Als u de gebruikte software hebt aangeschaft, maken wij onderscheid tussen privé-of dealer verkopen. Als de verkoper een privépersoon was, neem dan rechtstreeks contact op met de verkoper. Hij is verplicht om de verkoop aan ons te melden en de registratie van het product uit zijn account te laten schrappen. Als de verkoper een dealer was, laat onze verkoopafdeling het betreffende serienummer weten en stuur de kopie van het aankoopbewijs als bijlage.

MXC : betekend dat het nummer wat daar aanhangt door MAGIX is geregistreerd, en bij problemen kunt U bij MAGIX met dat nummer contact opnemen.

vanaf 2016 is MAGIX met upgrade versies begonnen U heeft MAGIX vdl in 2016 gekocht met een P3 nummer en met aankoop van € 89,98 heeft U de vernieuwde versie met DVD gekocht en staat geregistreerd onder het P3 nummer van 2016.

Na het installeren van de upgrade versie wordt de oude versie overschreven en moet dan geregistreerd worden via hulp online actualiseren met de P3 nummer van 2017.

"Op de site van Magix onder mijn producten staat de code van Video Luxe (oudere versie) verkeerd gemeld op Photo en grafic designer en dat is ook niet juist."hoe dit komt kunt U het beste via aanmaken van een Ticket contact opnemen met magix support. https://www.magix.com/nl/support/technische-ondersteuning/

Hopend dat het geheel iets duidelijker is

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aangebracht fout jaartal ingevoerd MAGIX vdl 2016 moet MAGIX vdl 2017 zijn

Bol schreef op 30.11.2019 om 15:20 uur

Hallo Paul,

Als forumlid wil ik dit nog even onder de aandacht brengen.

1. VDL 2016 en eerder uitgebrachte versies kunt u altijd stand-alone installeren en gebruiken met het verkregen serienummer.
  2. Vanaf VDL (2017) wordt er een serienummer toegekend / uitgegeven. Dit serienummer wordt steeds bij het verlengen van uw updategarantie gebruikt. Komt er een gehele nieuwe versie uit, dan wordt de eerder geïnstalleerde VDL versie (zonder jaartal) verwijderd en vervangen voor laatste versie VDL (zonder jaartal).
  3. zie https://www.magix.com/nl/support/updateservice/

Groet,

Rob

PS mijn eerder antwoord verwijderd om u nog beter te informeren.

Laatst gewijzigd door Bol op 30.11.2019, 15:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-