Geen geluid meer bij mts bestanden.

Kommer schreef op 02.12.2020 om 21:33 uur

Ik wil enkele oudere filmpjes weer bewerken in Magix Video de luxe premium 2016.

Tot mijn verbazing kwam de melding:

Om deze audiofunctie te kunnen gebruiken heeft u een uitbreidingpakket nodig.Wilt u het uitbreidingspakket nu gratis downloaden?

Wanneer ik op downloaden druk gebeurd er niets.

Ik heb ook al geprobeerd om het bestand te exporteren als Mpeg-video en dan een vinkje zetten bij alle weergeven, en de preset Standaard dvd Pal AC3. Ook dan wordt weer gevraagd om deze audiofunctie te kunnen gebruiken heeft u een uitbreidingpakket nodig.Wilt u het uitbreidingspakket nu gratis downloaden?

En er gebeurd weer niets.

Wie weet hier een oplossing voor?

Reacties

Bol schreef op 02.12.2020 om 22:37 uur

@Kommer

Hallo Kommer,

Zelf heb ik dit probleem (nog) niet, omdat waarschijnlijk het uitbreidingspakket nog steeds op mijn PC aanwezig is. Zojuist heb ik een MVP-projectbestand uit augustus 2016 ingelezen in VDL 2016 en ondervond geen enkel probleem. Het kan zijn dat de laatste updates van Pro X12 en VDL 2021 hier iets mee te maken hebt.

Zie: https://www.magix.info/nl/forum/28-10-2020-download-patch-van-33-mb-voor-magix-vdl-2021--1256744/

Vooral deze zin: Verwijderd: "Uitgebreid audiopakket" - Verwijdert AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)

Groet, Rob

diverse keren gewijzigd i.v.m. met aanvulling en verbeteringen in de tekst.

Laatst gewijzigd door Bol op 02.12.2020, 23:26, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-