Reacties

mi-bo schreef op 20.09.2021 om 10:38 uur

@daniel-v8330

Beste Daniel.

Ziet U wel geluid onder het beeld,een geluid spoor.

Over welke versie van MVPX schrijft U

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

daniel-v8330 schreef op 20.09.2021 om 11:58 uur

Hoi Michael.

Ik zie geen geluid spoor onder het beeld . Als ik ze ontdubbel krijg ik enkel een vlakke lijn te zien .

Ik werk met Video Pro X Versie 15.0.0.56 (UDP3) UG-code 8424 KA1

Hartelijk dank voor de reactie.

Daniel

mi-bo schreef op 20.09.2021 om 12:26 uur

@daniel-v8330

Beste Daniel..

Dank voor Uw Feedback.

Heeft U er wel geluid onder staan.

Anders evt converteren met Handbrake.fr

.Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

Flapinsky schreef op 20.09.2021 om 20:00 uur

De laatste tijd heb ik vreselijk veel problemen met Magix. Ik heb zojuist opnieuw de boel geïnstalleerd. Tot mijn verbazing werken de knoppen van effecten e.d weer. MAAR ik krijg OOK bij elk filmfragment dat ik wil afspelen: 'voor deze audiofunctie.....uitbreidingspakket nodig' Wilt u dit downloaden? Doe je dat krijg je na een seconde 'de toestemming' door middel dat dat fragmentje geluid geeft! Bij het volgende fragment hetzelfde! EN NIET GELIJK VOOR DE REST! Wat is dit voor flauwekul? Moet ik dan bij elk videofragmentje toestemming vragen?

Moet ik dan per se weer de allernieuwste update 2021 aanschaffen? Mijn versie uit 2018 werkte perfect. Nu heb ik alleen nog problemen.

Ik heb het idee dat ik de laatste tijd gesaboteerd wordt. Alle functies vallen een voor een uit. Ik ga kijken voor een ander bewerkingsprogramma. Eerst vond ik Magix een prachtig programma. Nu een k.tprogramma (als je niet elk jaar een nieuwe versie koopt) Het valt me zwaar tegen.

daniel-v8330 schreef op 21.09.2021 om 08:09 uur

Hoi FLapinsky,

Mij problemen zijn gelijklopend. ik gebruik al 10 jaar Magix ...de eerste 7 jaar elk jaar telkens de nieuwste deluxe versie op Disk.(tot nr 18)

De laatste 3 jaar de pro x versie, met deze laatste soms problemen maar kon ze steeds weer oplossen.

Nu dus niet...wel raar dat ze spreken van een "gratis" uitbreidingsprogramma .ik hoop maar als ik de nieuwe versie "koop" mijn probleem is opgelost. Als het hierna niet opgelost is zie ik ook uit naar een ander programma. Spijtig want ik was het zo gewoon om met het programma te werken ... Groetjes Daniel

Flapinsky schreef op 21.09.2021 om 13:38 uur

Dag Daniel,

Ik probeer het nog een maal. Maar om steeds de nieuwe versie te moeten aankopen om video's te kunnen bewerken gaat me te ver. Dat oudere versie misschien minder goed zijn, minder snel e.d. neem ik op de koop toe. Maar wat ik al eerder schreef, het ene na het ander doet het niet meer. 'Effecten' startte niet meer op...'er heeft zich een vreselijk probleem voorgedaan en het systeem moet worden afgesloten'. Start je Magix op gebeurt even later precies hetzelfde. Ik kreeg het advies Magix Video premium plus opnieuw te installeren. Dat heb ik gedaan. Nu die ellende met het geluid.

Ik vermoed dat fabrikanten naast de software te kunnen updaten óók kunnen degraderen tot een hopeloos niet-werkend iets. Bewijs heb ik niet maar wat er de laatste twee weken is gebeurt met mijn Magix videoprogramma is ongekend. Nooit eerder vertoond. Omdat ik het startvenster met 'update naar de nieuwe versie 2022' negeer?

Ik vraag me af wie nog meer problemen heeft met Magix' oudere versies die weigeren elke keer maar mee te moeten gaan met het kopen van nieuwe software?

groet, dick

 

daniel-v8330 schreef op 21.09.2021 om 14:36 uur

Dag Dick,

Ik heb juist 2 testversies gedownload, eerst de Pro en daarna de Deluxe Premium. Mijn problemen waren onmiddellijk opgelost. Voor 30 dagen toch =(test). Hoewel geen faire gang van handelen denk ik toch maar om opnieuw bij te betalen. ik zal toch maar voor de Pro gaan...gewoonte , vlotter en meer mogelijkheden . Ps: deze nieuwe versie is toch wel beter geworden . In het Duitse magazine VIDEOAKTIV krijgt ze met 82 punten een 2de plaats toebedeeld.

groetjes Daniel

Bol schreef op 21.09.2021 om 18:23 uur

@daniel-v8330

Hallo Daniel,

Omdat Microsoft Windows 7 niet meer ondersteund hebt Magix Duitsland, voor zover ik het weet, na een update in oktober 2020 van VDL2021 en Pro X12 het volgende gedaan:

  • verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
  • verwijderd: AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
  • verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"

Omdat u Pro X8 of 9 versie 15.0.0.56 opnieuw hebt geïnstalleerd, kunt u het uitgebreid audiopakket niet meer downloaden en installeren vanaf de server van Magix. U mist nu twee audiobestanden.

namelijk:

  • mx_dec_dd_audio_sse_x64.dll
  • mx_enc_dd_audio_x64.dll

In VDL 2021 | VDL 2022 en in Pro X12 | 13 is dit audioprobleem opgelost. Hoe, daar moet ik u helaas het antwoord op schuldig blijven.

Nog even iets anders, doordat u Pro X8 of 9 opnieuw hebt geïnstalleerd, installeert u alleen maar de basisversie

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Ps. zie mijn persoonlijk bericht aan u.

Laatst gewijzigd door Bol op 21.09.2021, 18:33, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 21.09.2021 om 19:37 uur

@Flapinsky

Hallo Dick,

,,,,Mijn VDL versie uit 2018 werkte perfect. Nu heb ik alleen nog problemen.....

U hebt nog steeds niet exact aangegeven met welk VDL versie u uw problemen hebt. U schrijft VDL versie uit 2018. Dit kan zijn VDL 2018 of 2019. Kunt het versienummer aangeven, zodat ik kan zien met welke versie u werkt. Start VDL XXXX op en druk op de sneltoetsen Alt+Shift+F1. U ziet hier het versienummer. Laat mij dat weten.

Groet, Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flapinsky schreef op 22.09.2021 om 14:10 uur

Dag Rob,

17.0.1.148 (UDP3)

UG-code 8432 KA1

 

groet, dick

Bol schreef op 22.09.2021 om 14:17 uur

@Flapinsky

Hallo Dick,

U hebt dan VDL 2018 versie 17.0.1.148.

Zie mijn persoonlijk bericht aan u, misschien is dit voor u ook de oplossing

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-