Reacties

mi-bo schreef op 10.11.2010 om 17:44 uur

Beste,

heeft u na uw 2de antwoord Video Easy Hd of de red uw video versie 3.0

heeft u de HD versie, ga dan naar Nieuwe project aanmaken,hier geeft u het project datum //naam -/ok.

video van digitale camera, dan klikt u avchd-camera aan, en daarna wordt precies aangegeven wat u moet doen.

heeft u de 3.0 versie dan kunt u helaas geen avchd/hdd inladen

gr

mi-bo

geelke schreef op 10.11.2010 om 21:08 uur

de beelden komen van een sony hdd camrecorder. de beelden werden eerst op moviemaker van windows gezet en vandaar heb ik ze geimporteerd. de allereerste keer had ik wel beeld bovenin, maar alleen maar met heelveel verticale groene strepen. Ik weet het verder ook niet als dit eyse moet zijn hoe moet de moeilijkere soort dan gaan?

geelke schreef op 17.11.2010 om 10:41 uur

Kan er helaas nog steeds niet mee werken. dus is het de miskoop van het jaar geweest. ben een vrouw van 61 en zoveel verstand heb ik er ook weer niet van. jammer maar zal iets anders moeten zoeken.

vr gr Geelke

mi-bo schreef op 17.11.2010 om 14:35 uur

Beste, mevr van 61.

wij willen u graag helpen als team, maar als u geen antwoord geeft op onze vraag, hoe kunnen wij u verder helpen,

bij goed gebruik, is het Magix product nooit geen miskoop.

een mail naar en wij helpen U graag verder,

gr

mi-bo

geelke schreef op 17.11.2010 om 15:25 uur


de beelden komen van een sony hdd camrecorder. de beelden werden eerst op moviemaker van windows gezet en vandaar heb ik ze geimporteerd. de allereerste keer had ik wel beeld bovenin, maar alleen maar met heelveel verticale groene strepen. Ik weet het verder ook niet als dit eyse moet zijn hoe moet de moeilijkere soort dan gaan?




 

Kan er helaas nog steeds niet mee werken. dus is het de miskoop van het jaar geweest. ben een vrouw van 61 en zoveel verstand heb ik er ook weer niet van. jammer maar zal iets anders moeten zoeken.

vr gr Geelke




 

Beste, mevr van 61.

wij willen u graag helpen als team, maar als u geen antwoord geeft op onze vraag, hoe kunnen wij u verder helpen,

bij goed gebruik, is het Magix product nooit geen miskoop.

een mail naar en wij helpen U graag verder,

gr

mi-bo