Dank voor je bericht, deze instelling heb ik al geprobeerd maar geen resultaat. klopt idd geen beeld in het previewscherm. heb ook een update van de videokaart gedaan maar zonder resultaat.
Een vraag welke versie van MVDL heeft U, dit heeft U niet geschreven, als het MVDL 2022 is,kan het mogelijk zijn dat de grafischekaart niet voldoende(geschikt) is voor MVDL 2022 .
Dank voor je bericht, ik krijg bovenstaand streperig beeld en dit is mijn grafische kaart. Het is een nieuwe laptop met windows 11. Zou het aan windows 11 kunnen liggen?
Sorry had niet gezien dat U Dv bandjes had, dan heeft de scartkabel daar niets mee te maken
Ja dit is van MAGIX, maar aan de andere kant staat daar ook K0065 op.
Dan gezien U dv bandjes heeft dit zou eigenlijk via een I-link kabel moeten worden aangesloten , maar die aansluiting zit niet op de laptop van tegenwoordig.
Dan is er nog een optie in de camera functie uit / aan zetten dan heeft U wel beeld
Sc6
M.vr.gr
Michael
Wijziging aangebracht ( camera functie staat misschien uit )
Heeft U wel beeld als U via de Tv met aansluiting rood,geel, wit de camera afspeel.
Of de driver opnieuw installeren zonder dat de usb-omzetter in de laptop zit, als de volledige installatie is gedaan, dan MVDL opstarten, rode knop onder preview scherm, dan laatste optie analoge overzetten, dan pas de usb-omzetter in de usb poort van de laptop doen, camera aanzetten, en dan kijken of U wel beeld heeft.
Misschien een mogelijkheid daar U met Windows11 werkt.
Als U MVDL 2022 heeft opgestart, toets de Y toets in dan apparaten optie, dan hardwareversnelling, bij import staat nu Uw grafische kaart, zet dit eens op CPU.
Dan via rode knop , analoge opnamen activeren,daarna pas usb- omzetter in de usb driver.
Toevoeging om 15.32 uur:
Als de camera wordt aangesloten, zorg er wel voor dat dit met stroom gebeurt, en niet door middel van batterijen