Reacties

mi-bo schreef op 01.08.2011 om 11:53 uur

Uw verhaal gelezen,

 welk Magix programma gebruikt U en met welke extensie heeft U de beelden ingeladen.

Heeft U een pakket wat geen avchd//hdd ondersteund is de mogelijkheid dat u geen geluid onder de beelden heeft.

heeft u wel de mpeg 4 codec geactiveerd dit dient te geschieden als u online bent.


 


 

gr

willempie schreef op 01.08.2011 om 12:10 uur

Ik gebruik Video de luxe 17 Premium special editie. Het bestand is AVCHD(.MTS). Indien ik de clip afspeel met windows mediaplayer of VLC is er wel geluid. Het geluid verdwijnt bij het inladen in de arranger.


 

gr

willempie schreef op 05.09.2011 om 20:35 uur

Dit waren mijn eigen antwoorden. Schiet ik dus niet veel mee op. Helaas moet ik vaststellen dat het probleem waarschijnlijk niet is op te lossen. Op al mijn andere programma's als VLC en WM speelt alles probleemloos af. Ik heb ook nog geprobeerd in MP4 op te nemen met de Sony camera. Weer zelfde probleem. Ik heb nu het gratis programma Windows movie maker gedownload en dit werkt prima. Magix kan ik verder niet meer gebruiken. Ik hoop dat in de toekomst Magix met een update zal komen om dit probleem op te lossen

Groeten Wim