ik heb 2 problemen. ik kan ineens niet meer Magix openen omdat ik geen administrator meer zou zijn.
(ben de enige die dit programma gebruikt). Mijn dochter heeft uitgevogeld als ik
op computer het in balkje van zoekteken Magix intik en dan met rechtermuis
Magix Video de Luxe 17 aanklik, ik aan kan klikken "als administrator uitvoeren",
ik Magix wel kan openen. Erg lastig, krijg ook bij een opgeslagen project allerlei
popups dat dat niet kan laden en uiteindelijk laad hij dit wel. Allemaal heel
omslachtig, waar ik graag vanaf wil komen.
Ook kan ik sommige filmpjes wel en sommige niet invoeren, terwijl die met zelfde
camera zijn gemaakt. Ben er wel achter dat de " goede" filmpjes een MOV-bestand zijn en dat de 2 filmpjes, waarvan ik alleen geluid hoor en geen beeld zie VLC media payer bestanden zijn (staat zo'n oranje pilonnetje bij). Als ik deze wil invoeren krijg ik te zien:
om de funcie "MPEG-4 Basic"
te kunnen gebruiken moet deze eerst eenmalig worden geactiveerd. Ik probeer dit
dus online, maar dat mislukt. Er staat: wanneer u programma als beperkte gebruiker
uitvoert, herhaal dan de activering met administrator-rechten.Kon ineens Heb verschillende filmpjes in Magix Video de Luxe 17 gezet, komen allemaal van dezelfde camera en er zijn er 2 bij die alleen geluid, maar geen beeld geven. Ik werk met Google Chrome.
Hebben jullie een oplossing voor mij? Zodat ik gewoon weer Magix op de gewone manier kan openen en denk ik het overzetten van een VLC media player bestand naar een MOV-bestand.