een tijdje geleden ben ik overgestapt naar windows 10, daarna heb ik opnieuw MAGIX Video Deluxe Plus geinstaleerd, toen ik met mijn film aan de gang wou, bleek dat ik codec 4 moest downloaden wat met geen mogelijkheid lukte, hulp gevraagt en kreeg een nieuw codecnr. die wel werkte. Toen kreeg ik een melding van een update van magix, gedaan en weer werkte mijn codec4 niet, weer hulp gezocht en heb inmiddels al van alles uitgeprobeerd maar niets helpt.
ik heb;
het programma gedeactiveerd en ingelogd als admin
HKEY_CLASSES_ROOT \ Wow6432Node \ CLSID \ {7DC6E619-5C35-4371-9D2A-9CF021CB55D1}
ik heb de sleutel {7DC6E619-5C35-4371-9D2A-9CF021CB55D1} volledig verwijderd en het hielp nog steeds niet.
verborgen mappen heb ik niet, heb inmiddels MAGIX Video deluxe Plus 2020 Video deluxe erbij gekocht in de hoop dat de codec nu wel zou werken maar helaas..
maar ben nu wel ten einde raad, mijn man is ernstig ziek en ben een foto-film over zijn aan het maken die tijdens zijn uitvaart afgespeeld zou moeten worden, maar ben bang dat dat niet meer lukt.. op mijn mail wordt inmiddels niet meer gereageerd wat ik heel erg vind want magix is op dit moment heel belangrijk voor mij.. is er iemand die mij kan kan helpen?? vriendelijke groet betty