gecomprimeerd Alex-dewulf schreef op 10.12.2021 om 11:31 uur Als ik de video naar de computer wil overdragen krijg ik steeds!!!.Deze opnamemap gecomprimeerde wordt niet aanbevolen voor opname .Kan iemand mij helpen Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 10.12.2021 om 12:24 uur @Alex-dewulf Hallo Alex, Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support. Zie deze link: Melding: "Gecomprimeerde opnamedirectory niet aanbevolen" Succes, RobForum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005 Aanvulling: 10-12-2022 om 13:10uur Comprimeren = Het samendrukken of inpakken van bestanden. Gecomprimeerde bestanden nemen zo minder ruimte in op uw harde schijf. mi-bo schreef op 10.12.2021 om 12:51 uur @Alex-dewulf Beste Alex. Welkom op MAGIX Multimedia Forum. Op welke manier brengt U de video naar de computer. Is dit via een usb-omzetter (analoge videorecorder/camera). Of via Fire-wire (dv bandjes). Gezien U schrijft over gecomprimeerd, via usb-omzetter of Fire-wire wordt het namelijk gedigitaliseerd. Sc6 Blijf gezond M.vr.gr Michael 1