Voormalige gebruiker
schreef op 08.10.2017 om 23:17 uur
Hallo Willy,
Het probleem van jou kan wel eens duiden op een beschadigde videodeluxe.ini. Uit ervaring weet ik, dat tijdens een programma herstel of het opnieuw installeren van VDL , dit INI bestand de oude gegevens / instellingen niet geheel verwijdert.
Wat je zou kunnen proberen is, om dit videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Bij het opstarten van VDL word dit INI bestand opnieuw aangemaakt.
Bedankt Rob voor uw duidelijke uitleg , maar het beeld waarvan je een print-out gemaakt hebt krijg ik niet. Ik heb reeds van alles geprobeerd om die AppData te voorschijn te krijgen maar dat lukt niet. Ik kan heel eenvoudig dat vinkje niet plaatsen. Als ik dan videodeluxe.ini laat zoeken wordt dit nergens gevonden.
Voormalige gebruiker
schreef op 10.10.2017 om 12:33 uur
Hallo Willy,
Ik ga er vanuit dat je met Windows 10 werkt. Klik op "Deze PC - beeld en zet een vinkje
Op de pc met win 10 is alles ok. Bedankt voor de deskundige begeleiding. Maar op de laptop die op win 7 werkt heb ik nog geen vordering gemaakt. Ondertussen heb ik gezien dat er een upgrade was, die heb ik op beiden uitgevoerd in de hoop dat dit misschien het probleem op de laptop ook zou oplossen maar spijtig genoeg niet.
Voormalige gebruiker
schreef op 11.10.2017 om 16:23 uur
Hallo Willy,
Onder windows 7 doe je het zo:
ga naar het configuratiescherm
klik op map opties
klik op het tabblad Weergave
Haal het vinkje weg bij "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen"
zet "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven aan"