Graag gedaan. Ik hoop dat iemand anders er mogelijk ook iets aan heeft.
Voormalige gebruiker
schreef op 19.06.2014 om 19:14 uur
Beste Plagge,
Wat de heer Smalsteeg u als oplossing heeft aangedragen is correct. Echter u had alleen maar het Videodeluxe.ini hoeven te verwijderen. Na verwijdering word er automatisch een nieuw Videodeluxe.ini aangemaakt. Ik heb dit al meerdere keren vermeld op dit forum. Bij een Herstel c.q. herinstallatie wordt de Videodeluxe.ini niet verwijderd of overschreven, daar hier de persoonlijke instelling bewaard worden.
Hallo Rob, Om te beginnen bedankt voor de reactie.
U schrijft dat de heer Smalsteeg een oplossing heeft aangedragen maar dat die ook anders kan. Toch zie ik tussen uw oplossing en die van de heer Smalsteeg geen verschil of mis ik wat? Oké hij geeft nog wat meer paden aan maar dat is het dan ook lijkt mij.
Overigens is het heel moeilijk om tussen de berichten die in het verleden zijn gegeven de juiste oplossing te ontdekken. Ik denk dat het stellen van een nieuwe vraag handiger is.Degene die de oplossing al weet kan dan snel de vrager op het juiste spoor zetten.
Groet, Plagge
Voormalige gebruiker
schreef op 21.06.2014 om 18:32 uur
Hallo Rob, Om te beginnen bedankt voor de reactie.
U schrijft dat de heer Smalsteeg een oplossing heeft aangedragen maar dat die ook anders kan. Toch zie ik tussen uw oplossing en die van de heer Smalsteeg geen verschil of mis ik wat? Oké hij geeft nog wat meer paden aan maar dat is het dan ook lijkt mij.
Overigens is het heel moeilijk om tussen de berichten die in het verleden zijn gegeven de juiste oplossing te ontdekken. Ik denk dat het stellen van een nieuwe vraag handiger is.Degene die de oplossing al weet kan dan snel de vrager op het juiste spoor zetten.
Groet, Plagge
De heer Smalsteeg geeft aan dat na verwijdering van videodeluxe.ini het programma opnieuw te installeren. Volgens mij hoef dat niet. Tenzij de foutmelding om een beschadigde bestand is.
Je heb gelijk dat je de vraag opnieuw stelt. Zeker als het niet in de vraagstelling staat van een vorige vragensteller.