Gaten vullen

sretepbob schreef op 17.11.2012 om 17:01 uur

In Magix Video 2013 blijven "Gaten" op de tijdlijn als er stukjes gedeleted worden. Om het gat te dichten moet ik steeds de achterliggende scenes naar voren slepen.  In een vorige uivoering van Magix zag ik op You Tube dat het mogelijk is om alle gaten in een keer te dichten. Ik kan het niet vinden bij editie 2013. Heeft iemand de oplossing.

mvg

Bob

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 18.11.2012 om 11:42 uur

Beste kijk even naar deze link. Suc6

mi-bo schreef op 18.11.2012 om 11:48 uur

beste, een stukje uit project verwijderen,

activeer het stukje wat u wilt verwijderen, dan Ctrl+ delete, en het is verwijderd en aangesloten.

heeft u in het gehele project verwijderde stukjes, ga naar storyboard modus, u ziet dan tussen de projecten a/b met een dikke zwarte streep, klik hier op dan ziet U dat er  overgang naar zwart staat klik op de bovenste optie harde las en het staat tegen elkaar aan, nog een keer aanklikken, op alles toepassen, en alle open stukjes worden dan een geheel, let er wel op als u ergens in het project overgangen heeft staan worden deze ook verwijderd.

voor meer tips http://www.magixvdlbijspijkeren.nl

succes met het mooie MAGIX product.

sretepbob schreef op 18.11.2012 om 12:33 uur

Bedankt voor het anelle antwoord. Ik maakte de fout door met rechts te klikken. (Klik rechts als je niet ziet wat je wilt doen)

mvg

Bob