Gaat over Magix VdL MX plus. Object springt in tijdlijn ongewenst naar voren bij selecteren.

Jan47 schreef op 08.08.2012 om 19:09 uur

Als ik een object (foto) selecteer springt dat hele object in de tijdlijn modus direct ook een aantal seconden naar voren. Heel verwarrend en lastig. Op deze manier valt er niet goed te werken met het programma. Weet iemand hoe ik dat "spring" effect kan uitschakelen zodat het object gewoon op zijn plaats blijft bij selecteren? Ik werk onder Windows 7 (64 bit). Versienummer Magix VdL Plus: 11.0.5.0 (UDC1). Alvast bedankt!

Reacties

mi-bo schreef op 08.08.2012 om 20:42 uur

Beste,

waar plaats U dit dan, U heeft genoeg beeld/geluidlijnen om een object( foto) onder het project te zetten.

Als U op de tijdlijn waar nu video beelden staan een foto wilt plaatsen dient u eerst beeld en geluid te ontkoppelen, en dan pas foto plaatsen

succes.

Jan47 schreef op 10.08.2012 om 11:22 uur

Mi-bo bedankt voor het meedenken. Zie de extra toelichting bij mijn vraag  nav het antwoord van mi-bo.

Jan47 schreef op 23.08.2012 om 19:57 uur

Een oplossing is nog niet gevonden. Heb inmiddels hulp ingeroepen van de Magix helpdesk. Blijkbaar is het toch een moeilijk geval, ook voor de professionals.