Fysiek geheugen te kort?

alleman schreef op 01.08.2011 om 13:34 uur

Helaas kan ik "de oplossing"  NIET vinden in de al vele gestelde vragen van Magix video deluxe 16.

Net zoals vele andere krijg ik steeds de melding dat het verzoek om geheugen toewijzing mislukt. Misschien dat er geen geheugen beschikbaar is of er is een interne fout.

Eerst even wat ik heb:

HP5715 desktop met

AMD Athon II 640 processor 3000 Mhz, 4 cor

Geinstalleerd geheugen 6.00 GB

Totaal fysiek geheugen 6.00 GB

beschikbaar fysiek geheugen 4,45 GB

Totaal virtueel geheugen 299 GB

Video kaart NVidia Geforse 405 met 1 GB geheugen.

En als besturing windows 7 64bits

 

En dan geheugen tekort???? Wie weet de ECHTE oplossing. Laat het even weten en dat mag naar :

Ik wordt er echt helemaal stapelgek van! Bedankt alvast en als DE OPLOSSING er is meld ik jullie dat!!

 

Groet Adri

 

Reacties

Polders schreef op 01.08.2011 om 22:45 uur

Beste Adri, bedankt voor alle basis informatie bij de gestelde vraag.

Soms zijn het simpele dingen die aangepast moeten worden, maar altijd is het irritant als iets niet goed gaat en vooral is dat dan tijdrovend.

Kun je ook eens opgeven hoe groot het film bestand is?

Groet en succes

alleman schreef op 02.08.2011 om 00:48 uur

Allereerst "polders"bedankt dat u mij wil helpen want ik zie het ff niet meer zitten. Mede omdat ik zelf RAM geheugen erbij heb gekocht en nu op 6 GB geheugen zit.

Wat betreft de film: het is een combinatie van foto's en filmpje. Het merendeel is dus foto ( ong. 3/4 foto en 1/4 film.

Hoe groot het is kan ik niet zien ( tenzij u mij een tip kan geven) maar ik zit nu op 55 minuten speeltijd volgens de tijdsbalk.

Ik hoor graag van u:

Adri