Reacties

mi-bo schreef op 04.04.2022 om 22:44 uur

@Gijs-Kranendonk

Welkom Gijs als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Heeft U via Hulp "Download inhoud installer" geïnstalleerd.

Heeft U de eerste pagina index genoemd..

vriendelijke groet

Michael (FM)

Gijs-Kranendonk schreef op 05.04.2022 om 08:20 uur

Beste Michael. Ik werk al jaren met Magix Webdesigner maar heb vorige week Designer 19 geinstalleerd. Daar zijn de problemen mee. En ja: eerste pagina is index en inhoud installer gedownload.

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 08:57 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs,

Dank voor Uw Feedback.

Heeft U na installeren van MWD 19,dit geïnstalleerd, was namelijk een optie

https://www.magix.info/nl/support/artikel/installeren-configureren-van-magix-update-notifier-connect--44/

Bij wie heeft U de Webhosting, moet daar het probleem niet gezocht worden.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 09:30 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs.

Een toevoeging, is dit probleem ook als via bestand, opslaan in map, dan exporteren, dan publiceren wordt gedaan.

Vriendelijke groet

Michael

Gijs-Kranendonk schreef op 05.04.2022 om 20:00 uur

Bij alle websites die ik wil uploaden krijg ik dezelfde melding. Ik heb nu ook de update notifier gedownload maar begrijp niet wat dit met het probleem van doen heeft.

 

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 21:47 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs.

Dank voor Uw Feedback.

"Bij alle websites die ik wil uploaden krijg ik dezelfde melding."

Kan het geen Webhosting probleem zijn,is betaling contact niet verlopen.

Update- notifier connect, heeft U gewoon nodig.

Vriendelijke groet.

Michael

Gijs-Kranendonk schreef op 05.04.2022 om 22:40 uur

Maar het blijft vreemd dat het probleem zich voordoet direct nadat ik MWD19 heb geinstalleerd.

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 22:43 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs.

Ja, dat is misschien wel zo.

Als U MWD 18 ook heeft kunt U die gewoon nog gebruiken, het wordt namelijk niet overschreven.

Vriendelijke groet

Michael

Gijs-Kranendonk schreef op 05.04.2022 om 22:46 uur

Ik had MWD16 maar volgens mij is die met het downloaden van versie 19 verdwenen. Ik zal een even nachecken.

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 23:10 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs,

Is nog wel via installatie programma te installeren , maar de update service is verlopen.

Maar bij wie heeft U een Webhosting

staat dit wel goed om te publiceren.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 05.04.2022 om 23:38 uur

@Gijs-Kranendonk

Hallo Gijs,

Voor de programma's van Magix is het niet verplicht om MAGIX Update Notifier" (Connect) te installeren. Als deze is geïnstalleerd, krijgt u wel steeds te maken de vervelende reclame-uitingen.

Wat wel verplicht is, is dat u de laatste versie van de Updater installeert. Deze Updater is nodig om Magix programma's online te kunnen actualiseren. Tevens wordt hiermee ook de status van de Updateservice datum gecontroleerd.

Omdat ik zelf niets doet met Website is mijn voorbeeld uit Po X 13.

Met vriendelijke groet,

Rob (Forum Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 05.04.2022, 23:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 06.04.2022 om 11:10 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs.

Daar ik Uw probleem zelf nooit heb gezien en U zo goed mogelijk heb willen helpen.

Misschien heeft U hier iets aan

https://www.talkgraphics.com/showthread.php?86029-FTP-Error-Transferred-a-Partial-File

Vriendelijke groet

Michael

Gijs-Kranendonk schreef op 08.04.2022 om 13:03 uur

Ik blijf het probleem houden en denk toch echt dat e.e.a. aan MWD19 ligt maar kan een oudere versie niet meer vinden in "Mijn producten". Voor de duidelijkheid: ik werk al jaren met MWD en heb tientallen sites gemaakt. Ik wil heel graag een odere verrsie downloaden en kijken hoe het daarmee gaat. Hoe kom ik daaraan?

mi-bo schreef op 08.04.2022 om 13:18 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs

gaat naar

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen,

dan mijn producten

klik dit open

vermoedelijk zal daar een andere P3 nummer staan dan dat U heeft gekregen bij MWD 19

dan kunt U via installatie programma MWD 2016 installeren,

maar het probleem is dat "online content catalogus" niet meer zal werken

Sc6

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

mi-bo schreef op 08.04.2022 om 13:27 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs,

Een aanvullende reactie:

Als U via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

"Mijn producten" de oudere versie niet kunt vinden, heeft U in het verleden een ander account gehad, dat bekend is/was bij MAGIX, en nu via een nieuwe account het gaat zoeken, dan zal U het daar niet vinden.

Weet U het oude email adres nog, dan is dit voor U een oplossing, om daar mee in te loggen

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

Bol schreef op 08.04.2022 om 13:34 uur

@Gijs-Kranendonk

Hallo Gijs,

Als u MWD 18 geüpgraded hebt naar MWD 19 met gebruikmaking van hetzelfde P3-serienummer, dan wordt MVD 18 bij Mijn Account / Mijn Producten overschreven / vervangen voor MWD 19.

Als u uw oude MWP installatieprogramma wilt hebben, stuur dan een mailtje naar: support@magix.net met het verzoek om u het oude installatieprogramma te geven.

Met vriendelijke groet,

Rob (FM)

PS. u kunt volgens mij dan maar alleen de standaard versie installeren, zonder de verkregen updates.

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties en aanvullingen

Laatst gewijzigd door Bol op 08.04.2022, 13:43, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gijs-Kranendonk schreef op 08.04.2022 om 13:45 uur

Dit is allemaal niet aan de orden. Bij het downloaden van MWD19 upgrade is de vorige versie verwijderd. Inloggen met altijd zelfde account etc. Kan het zijn dat de problemen zijn ontstaan omdat ik de updsate heb gedownload en gekocht en niet het hele programma?

 

 

mi-bo schreef op 08.04.2022 om 14:04 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs,

U heeft een account aangemaakt

"Gijs-Kranendonk

Online, Lid sinds: 04.04.2022"

Is dit dan de zelfde datum dat U MWD 2016 heeft geinstalleerd en aangekocht.

Ik probeer U zover mijn kennis gaat U te helpen

Sc6

Vriendelijke groet

Michael( FM )

Gijs-Kranendonk schreef op 08.04.2022 om 14:09 uur

Dat is het account van het forum. Ik heb al jaren een account bij Magix. Ik heb zojuist de update versie MWD19 verwijderd en heb nu een volledig compleet MWD19 aangeschaft en geinstalleerd.......zelfde foutmelding.

Gijs-Kranendonk schreef op 16.04.2022 om 09:20 uur

Ik krijg geen enkele reactie van MAGIX anders dan dat ik mijn bericht naar de verkeerde afdeling stuur. Ook kan ik met geen mogelijkheid vinden wie ik nu moet contacten om mijn geld terug te krijgen. Ik heb dus én een upgrade én de volledige versie gekocht van MWD19. Waarom is er nergens een e-mail adres of telefoonnummer te vinden?

 

 

mi-bo schreef op 16.04.2022 om 09:45 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs.

MAGIX Support is momenteel met wel verdiende paas vakantie.

https://www.magix.info/nl/forum/vrolijk-pasen-van-magix--1298093/

Dinsdag is de support weer aanwezig.

Sinds maart 2020 is de Nederlandse afdeling geheel verhuisd naar Dresden(maw geen ondersteuning meer vanuit Nederland)

Voor Uw probleem is het juiste adres

Infoservice@magix.net

En telefoonnummer

telefoonnummer in Duitsland

tel. 05741 345 531

Maandag t/m vrijdag: 9.00 uur tot 12.30 uur & 13.15 uur tot 17.30 uur

Fijne paasdagen.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Wijziging aangebracht i.v.m toevoegen telefoon nummer in Duitsland