Reacties

mi-bo schreef op 04.04.2022 om 22:44 uur

@Gijs-Kranendonk

Welkom Gijs als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Heeft U via Hulp "Download inhoud installer" geïnstalleerd.

Heeft U de eerste pagina index genoemd..

vriendelijke groet

Michael (FM)

Gijs-Kranendonk schreef op 05.04.2022 om 08:20 uur

Beste Michael. Ik werk al jaren met Magix Webdesigner maar heb vorige week Designer 19 geinstalleerd. Daar zijn de problemen mee. En ja: eerste pagina is index en inhoud installer gedownload.

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 08:57 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs,

Dank voor Uw Feedback.

Heeft U na installeren van MWD 19,dit geïnstalleerd, was namelijk een optie

https://www.magix.info/nl/support/artikel/installeren-configureren-van-magix-update-notifier-connect--44/

Bij wie heeft U de Webhosting, moet daar het probleem niet gezocht worden.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 09:30 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs.

Een toevoeging, is dit probleem ook als via bestand, opslaan in map, dan exporteren, dan publiceren wordt gedaan.

Vriendelijke groet

Michael

Gijs-Kranendonk schreef op 05.04.2022 om 20:00 uur

Bij alle websites die ik wil uploaden krijg ik dezelfde melding. Ik heb nu ook de update notifier gedownload maar begrijp niet wat dit met het probleem van doen heeft.

 

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 21:47 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs.

Dank voor Uw Feedback.

"Bij alle websites die ik wil uploaden krijg ik dezelfde melding."

Kan het geen Webhosting probleem zijn,is betaling contact niet verlopen.

Update- notifier connect, heeft U gewoon nodig.

Vriendelijke groet.

Michael

Gijs-Kranendonk schreef op 05.04.2022 om 22:40 uur

Maar het blijft vreemd dat het probleem zich voordoet direct nadat ik MWD19 heb geinstalleerd.

mi-bo schreef op 05.04.2022 om 22:43 uur

@Gijs-Kranendonk

Beste Gijs.

Ja, dat is misschien wel zo.