foutmelding na importeren van HDvideobestand

md45 schreef op 07.01.2011 om 12:52 uur

Als ik een videoclip, gemaakt met een canonpowershot S1 in Hd importeer krijg ik een foutmelding en het verzoek om het programma aftebreken daar het instabiel geworden is. Ik heb VDL16 pas geinstalleerd en onderneem nu mijn eerste poging om videoclips samen te stellen.

 

In het POPUP_venster staat;

 

In het programma is een zwaarwegend probleem opgetreden

 

 "Fout in module "CoreAudioToolbox.dll(laadadres:0x14b0000005"ACCES_VIOLATION"

 

Het zou fijn zijn als iemand mij zou kunnen vertellen wat er fout gaat en hoe ik dit probleem kan oplossen/voorkomen.

Reacties

mi-bo schreef op 07.01.2011 om 16:12 uur

Beste,

Het is een eenvoudig antwoord, vld16 kan geen avchd aan, zet Uw bestanden om in avi 720: 576 en u heeft geen problemen meer

Beste teraanvulling,het magix programma is een volledig programma, daar heeft u geen andere codecs voor nodig.

als U dv avi gebruikt in magix komt dit in 720 : 576 te staan , en in avi 768:576.

succes.

md45 schreef op 09.01.2011 om 10:38 uur

Bedankt mi-bo,

maar ter aanvulling nog de volgende vraag; ik gebruik het programma MOV to AVI MPEG WMV converter en daarin kan ik kiezen uit 3 AVI instellingen, 1x Windows, DivX en Xvid, en verder nog een heleboel andere instellingen zoals MPEG1, MPEG2, WMV, ASF, FLV, F4V, MP4, H264-AVC MPEG-4 format, dus door de bomen...... Helaas staat er nergens achter de Avi het getal 720. Kan ik dan gewoon elke willekeurige AVI kiezen?