Nadat ik Magix video de lux 17 opnieuw heb geïnstalleerd op een nieuwe installatie van windows 10 krijg ik bij het openen van een oud bestand met het format .mov de onderstaande melding. hopelijk weet iemand wat de oorzaak is
Ik heb de installatie dvd maar kon hem niet meer vinden. dus via mijn account gedownlad. de installatie verliep prima. heb quicktime geïnstalleerd maar geeft geen verbetering. krijg dezelfde melding met mpeg4 bestanden. ik zie de film gewoon laden, kan op de tijdlijn scrollen en dat gaat goed maar wil ik hem afspelen in het programma dan lukt het niet en krijg de melding als in het voorbeeld
Welke VDL versie hebt u geinstalleerd? VDL17 uit 2011 of VDL 2017 uit 2016? Het kan zijn dat nog de Mpeg-4 codex moet installeren c.q moet aanschaffen. Als u VDL plus (2019) aanschaft zit deze erbij. U kunt uw oude VDL17 als upgrade gebruiken, dan kunt VDL plus aanschaffen voor €59,99
Hulp en actualiseren gaf een foutmelding maar waardoor het programma nu wel werkt,geen idee. kon ook de mov bestanden afspelen na het inladen. ik sta versteld. geen foutmelding. dus iedereen bedankt voor het meedenken. hoop dat het zo blijft
Het doet mij deugd om te lezen, dat het probleem is opgelost. Waarschijnlijk, is er tijdens het actualiseren e.a. goed gezet. Het is en blijft koffiedik kijken.
Ik wens je heel veel succes met het samenstellen van je projecten.