Product: Video Deluxe 2013 (laatste versie en update)
Kan zomaar opeens geen films meer exporteren naar MPEG4.
Foutmelding = MPEG4-exportmodule: de export is met een onbekende fout afgebroken.
Volgens tips in dit forum lijkt het dat de codec niet (meer) geregistreerd zou zijn? Het product is door mij netjes aangeschaft en online geregistreerd. Zo ook de codecs toen daar initieel naar gevraagd werd.
Ik heb namelijk al eerder films met succes afgerond en geexporteerd met Video Deluxe 2013 en weet hoe het programma functioneert. Als test een nieuw project gestart met slechts twee foto's. Wederom geprobeerd te exporteren (MPEG4) maar geen succes meer.
Treed nu dus op bij alle projecten, ook mijn oude, in de voorgaande weken succesvol geexporteerde films.
Ik krijg geen automatische meldingen dat er een codec geactiveerd dient te worden. Ik kan ook zonder enig probleem allerlei bestandsvormen importeren en op de tijdlijn plaatsen.
Ten informatie: MPEG2 werkt wel maar het gaat mij om MPEG4 (HD).
Magix Video Deluxe 2013 is het laatste stukje software dat door mij geinstalleerd is, dus er is niets overschreven o.i.d. door latere programma's.
Weet iemand een spoedige oplossing? Het liefst zonder eerste advies van opnieuw installeren... Niet leuk, want dat zou kunnen betekenen dat ik elke maand opnieuw moet installeren. Ik wil graag weten of het een bekend probleem is.
Hartelijk dank, Guy