Foutmelding branden DVD

lauravangigch schreef op 24.11.2011 om 09:41 uur

Bij het branden van een dvd krijg ik de volgende foutmelding: Er is een ernstig probleem geconstateerd. "nul" (laadadres: 0xffffff) op adres 0x0b71c6df

Ik heb geprobeerd een video te maken met geluidseffecten, foto's en filmpjes.
Verder kreeg ik ook de melding dat er lege stukken tussen de opnames zat, en dat ik via bewerken de lege stukken kon opzoeken en verwijderen, maar weet niet hoe ik dit moet doen.

Ik heb Video deLuxe 16 op Windows 7

Reacties

mi-bo schreef op 24.11.2011 om 10:30 uur

Uw verhaal gelezen.
wat de fout melding in houd kan k U niet vertellen,
wat betreft het opzoeken van open stukken is een ezelbruggetje:
Zorg er altijd voor dat het hoefijzer( magneet) op de grijze balk is geactiveerd kleur blouw.
Zet het project opnieuw op de tijdlijn, ga naar onderzijde van de balk hier ziet u (een pijl naar links streepjes pijl naar rechts) optimaliseren, zijn er open stukken zwart kunt u dit zien, maar ook als u naar storyboard modus gaat (links op balk net boven tijdlijn 1 vierkantje) klik dit aan dan komt u project als plaatjes te staan,
kijk of er tussen de overgangen a/b een zwarte streep staat dit betekend dat de beelden niet tegen elkaar staan klik hier op en U ziet overgang naar zwart , vink de bovenste optie aan ongedaan maken en de beelden staan weer tegen elkaar dit bij alle open stukken doen, en als u dan gaat branden zal het probleem verholpen zijn,
succes met het mooie Magix product

lintebax schreef op 29.12.2011 om 17:14 uur

Voor jou eerste probleem heb ik het volgende advies: Doe de orginele Magix  DVD in de dvd speler en zet hem op Herstellen. Ga daarna naar de door jou gemaakte film en probeer dan om te branden. Mocht de fout dan nog steeds worden weergegeven doe dan het volgende: ik ga er van uit dat jou film uit verschillende delen bestaat en daarom moet je een gedeelte van de film selecteren en dan op branden klikken. Magix zal dit waarschijnlijk wel pikken en zodoende kan je controleren of het branden gaat starten. Na het renderen kan je zien of Magix de film wil gaan branden. klik dan op annuleren en voeg de andere films ook toe aan de eerste film. Geef nu weer het commando branden en als het goed is moet het nu wel lukken.

Veel succes.