Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.
Uw probleem kan ik niet reproduceren. Wat u zou kunnen doen is om het de programma instelling terug te zetten op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden.
Erg bedankt voor jullie snelle respons. Ik heb de instellingen terug gezet op standaardwaarden. Het levert niet het gewenste resultaat op. Zelfs als ik een bestaand project open en vervolgens weer onder dezelfde naam opsla, krijg ik een foutmelding (Bij het schrijven van het projectbestand is een fout opgetreden)
Start Video Deluxe eens op als Administrator en probeer het dan nog eens iets op te slaan c.q. te exporteren.
Klik met de rechtermuisknop de snelkoppeling en kies dan voor: Als administrator uitvoeren...
Als u het MVP Projectbestand gaat opslaan, dan kunt u zelf een map kiezen waar u het in wilt opslaan. Zie afbeeldingen.
Als u het MVP Projectbestand gaat exporteren, dan kunt u zelf ook een map kiezen waar u het in wilt opslaan. Maar als u een afwijkende map ingeeft en deze bestaat nog niet, dan kun u deze laten aan maken. Zie afbeeldingen.
Super..... bedankt. Starten onder admin had ik al geprobeerd en lukte niet. Met het stilzetten van de virusscanner lukt het wel. Fijn dat jullie me hebben geholpen ! Ik zal nog even uitvogelen hoe de virusscanner videodeluxe als veilig ziet.