Foutmelding bij laden van gemaakte film

APS schreef op 25.08.2021 om 12:40 uur

Beste magixgebruikers

Helpppppppp. Ik heb nieuwe Lenovo pc windows 10 sinds 3 maanden en nieuw Magix de Luxe Premium 21 aangeschaft ook in mei 2021. Ik heb hieraan 2 externe schijven via de snelste usb aansluiting. Nooit problemen mee gehad. Ik werk al met magix sinds 2005.

Toekomstig komen deze te vervallen. Dit is mijn laatste project op deze wijze.

Geen problemen tot vandaag. Ik heb net dagen gewerkt aan een film en krijg deze nu met geen mogelijkheid meer geopend. Behoorlijk paniek nu dus. Ook backup bestanden geven geen teken van leven.

De volgende foutmeldingen: Dit na het proberen te openen van het project stopt het laden vaak rond de 77%. Dan geeft hij aan: Verzoek om geheugentoewijzing mislukt. Misschien is er geen geheugen beschikbaar, of is er een interne fout opgetreden.

Daarna Probleembehandeling: Fout in module "MSVCR120.dl."(Laadadres: 0x00007FFBECE30000) op adres 0x00007FFBECE6C6A8 (Uitzondering 0xc0000005`ÄCCESS_VIOLATION")

Daaronder staat Actueel project opslaan.

Geopende films: C:/Users/Gebruiker/Documents/MAGIX/Video deluxe Premium/ en de naam van het project

Verder klapte de film met regelmaat zomaar eruit en ben ik zelfs 2x 4 uur werk kwijt geweest. Dus beste Magix gebruikers: Help aub. Ik kan ook geen telefoonnummer meer bespeuren van een Magix Helpdesk. Bestaat deze uberhaupt nog dan heel graag hier het nummer van te ontvangen.

Alvast bedankt ieder.

 

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 25.08.2021 om 12:55 uur

@APS

Beste APS.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

MAGIX heeft geen Nederlandse telefoon lijn meer,alles gaat nu via MAGIX SUPPORT via het maken van een ticket.

Nu MAGIX producten steeds zwaarder worden is Uw nieuwe Lovono Pc wel geschikt voor video montage.

Vreemd dat via bestand,backups niets is terug te vinden.

Hoe heeft U MVDL geïnstalleerd, standaard (standaard staat alles op de Pc)of aangepast (dan staat het Windows gedeelte wel op de Pc en het programma op de usb schijf).

Heeft U al gekeken wat het resultaat is.

Bestand,instellingen, instellingen terug zetten naar standaard, wal daarna via online actualiseren kijken of er nog een download update is.

Misschien heeft U iets aan deze geschreven link van MAGIX SUPPORT.

https://www.magix.info/nl/support/artikel/foutmelding-naam-dll-dll-ontbreekt--435/

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael(FM sinds 2008)

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

 

Bol schreef op 25.08.2021 om 13:53 uur

Hallo @APS

Als ik tegenwoordig de foutmelding msvcr120.dll krijgt, dan verwijder ik als eerste de gehele "Cache map". in C:\ProgramData\MAGIX\Common. Na verwijdering wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Wanneer u een foutmelding krijgt, dat er bv. msvcr120.dll ontbreekt, dan zou u dit kunnen oplossen door het ontbrekende Microsoft Visual C++ pakket te installeren.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.08.2021, 14:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

APS schreef op 25.08.2021 om 14:54 uur

Misschien heeft U iets aan deze geschreven link van MAGIX SUPPORT.

https://www.magix.info/nl/support/artikel/foutmelding-naam-dll-dll-ontbreekt--435/

 

Dank je wel Michael, ik ga het proberen. Super!

APS schreef op 25.08.2021 om 14:55 uur

Als ik tegenwoordig de foutmelding msvcr120.dll krijgt, dan verwijder ik als eerste de gehele "Cache map". in C:\ProgramData\MAGIX\Common. Na verwijdering wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Dank voor de informatie Rob, fijn dat je zo snel reageerde. Film heeft een deadline (natuurlijk)... poeheee haha

Ik ga er snel mee aan de slag. Super. Thanks

mi-bo schreef op 25.08.2021 om 15:07 uur

@APS

Beste APS.

U heeft verschillende mogelijkheden ontvangen ,kijk wat voor U het beste is.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 25.08.2021 om 18:03 uur

Hallo @APS,

We vernemen wel van u wat de oplossing is geworden. De Cache map verwijderen of het ontbrekende Microsoft Visual C++ pakket installeren? Ik hoop dat u de deadline nog haalt.

Heel veel succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

APS schreef op 26.08.2021 om 17:11 uur

Gisteren adviezen gevolgd. Cache leeggemaakt. Zelfs Magix er keer afgehaald en opnieuw geïnstalleerd.

Ik heb helaas niet alles kunnen redden, wel wat teruggevonden, maar dat heeft me uren gekost.

Vandaag opnieuw gewerkt aan montage van film. Plots sloeg de PC vast bij een onschuldige actie en nu doet deze helemaal niks meer.

Magix opnieuw gestart en kan de film niet meer laten. Geeft foutmelding: Zie foto.

In de map staat een nieuwe naam met naam Old erachter. Dat project kan ik openen, maar nu ben weer 3 uur werk kwijt.

Ik ben zo ontzettend gefrustreerd nu. 3x3 uur werk kwijt de afgelopen week!

Hoe kan dit? C schijf voldoende ruimte. Hier staat zowel programma op als de opslag van Magix.

Externe schijf meer dan voldoende ruimte. Hier staan de captures op, welke ik gebruik voor de film.

Waar is het geheugen vol?

Ik ben uitgedacht. 

PC is helemaal nieuw, net 3 maanden oud. Magix Video de Luxe nieuwe aangeschaft afgelopen mei.

 

Waar gaat dit mis? Ik hoor graag jullie adviezen. Deadline niet gehaald helaas, dus ik ben van het project afgehaald. Megafrustraties hier.

 

APS schreef op 26.08.2021 om 17:13 uur

Hallo @APS,

We vernemen wel van u wat de oplossing is geworden. De Cache map verwijderen of het ontbrekende Microsoft Visual C++ pakket installeren? Ik hoop dat u de deadline nog haalt.

Heel veel succes, Rob

Wat doet dat Microsoft Visual C++ pakket Rob?

Groet,

APS

Bol schreef op 27.08.2021 om 00:11 uur

Hallo @APS,

Zie eens deze link: De laatste ondersteunde Visual C++-downloads

 

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.08.2021, 00:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Kees-Haremaker schreef op 28.08.2021 om 10:24 uur

Hallo APS, na de verschillende oplossingen te hebben gelezen, even over mijn constructie mijn VDL deze is geïnstalleerd op een interne HD niet zijnde de C: schijf, bij het installeren van VDL kan je kiezen voor deze mogelijkheid waardoor het programma daar wordt neergezet, maar een klein gedeelte wordt automatisch binnen het Windows programma in de map Program Files (X86) gezet.
Ook heeft u denk ik het project niet in een duidelijke projectmap gezet en d.m.v. sneltoets 'Y' komt het in beeld zie plaatje, en dan, tabblad MAP kizezen.
1e het programma heeft per project kan op elke Extra HD alles bijelkaar en dan wordt de snelheid van werken alleen maar beter
2e Elk project in z'n eigen map dus goed gerubriceerd.


v.w.b. dit plaatje de onderste twee regels laat ik zo, maar de eerste 6 regels kan je aanpassen, zodat deze de map aanwijzen die je voor het project gebruikt en dat kan op elk willekeurige HD zijn die je in je PC hebt.

Mvg Kees

APS schreef op 30.08.2021 om 21:25 uur

Magix gaf me het advies het programma te updaten naar Magix Video de Luxe versie 2022.

Alles netjes gevolgd. Nu kan ik helemaal niets meer met het programma. Niet eens meer openen

De ene foutmelding na de andere. Ik ben echt mega gefrustreerd.

Een nieuwe pc, een nieuw magix programma en vanaf dat moment

echt alleen maar ellende met het programma.

Ik ben er echt ziek van en kom ook met de helpdesk schijnbaar geen steek verder.

In bijlage de nieuwe foutmeldingen op foto.

Een foutmelding is niet te verzenden omdat Magix aangeeft dat er geen

internetverbinding is terwijl deze wel verbonden is.

Hoe voeg ik hier foto's toe trouwens??

 

mi-bo schreef op 30.08.2021 om 23:04 uur

@APS

Beste APS.

Vraag : hoe voeg ik foto toe, maak een BMP of JPG sla deze op, klik op deze icoon gaat dit scherm open

 door foto op te zoeken kan het gepubliceerd worden.

Misschien een optie:

verwijder alles wat met MAGIX Vdl te maken heeft via

Volg voor de de-installatie onderstaande Probleemoplosser van Microsoft.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17588/fix-problems-that-block-programs-from-being-installed-or-removed

Is dit gedaan, sluit Pc helemaal af en start de Pc weer op.

Volg deze mededeling:

https://www.magix.info/nl/forum/30-08-2021-is-mvdl-2022-uitgekomen--1281580/

Dan registreren met serienummer van MVDL 2021

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael ( FM sinds 2008 )

Bol schreef op 31.08.2021 om 00:07 uur

@APS

Hallo Aps,

Zelf heb ik vandaag VDL premium 2022 opnieuw moeten installeren, omdat ik ook problemen had met het updaten van VDL premium 2021 naar VDL premium 2022. Ik heb het gedaan zoals Magix Support aanbeveelt.

Zie: [VDL opnieuw installeren]

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 31.08.2021, 00:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 31.08.2021 om 07:11 uur

@APS

Beste APS.

U heeft 2 voorstellen gekregen hoe MVDL 2022 te installeren.

Voorstel zoals omschreven om 30.08.2021 om 23.04 uur

"Volg deze mededeling:

https://www.magix.info/nl/forum/30-08-2021-is-mvdl-2022-uitgekomen--1281580/

Dan registreren met serienummer van MVDL 2021"

heb ik zelf gedaan en is zonder problemen gegaan, daarom als mededeling op het Forum gezet, als Moderator.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (FM sinds 2008)

 

Wijziging aangebracht i.v.m toevoeging tussen "en "

APS schreef op 19.09.2021 om 15:50 uur

Hallo beste collega VdL gebruikers,

Ik heb ondertussen wederom een nieuwe laptop die beter zou aansluiten volgens mijn pc adviseur bij Magix bewerkingsprogramma. Ik ben deze nu aan het testen. Ik heb nu een bewerkte film van ca. 1 uur. PC word alweer trager, 2 keer vastgelopen bij een actie en tijdens het editten meerdere keren geen beeld meer bij mijn captures, maar gelukkig geen materiaal meer kwijt na het project te herstellen. De film is klaar, ik heb deze op een dvd geprobeerd te branden, maar ik blijk op sommige stukken geen beeld te hebben. (de audio staat er wel onder). Ook de intro van de dvd is niet zichtbaar. Daarnaast heb ik geprobeerd de film om te zetten in mpg of avi en ook daar geeft hij stukken beeld niet weer. Tevens krijg ik een foutmelding op verschillende plaatsen tijdens het omzetten en breekt hij de actie af. Kortom, nog steeds geen goed werkend Magix pakket ondanks de aanschaf van 2 verschillende computers ondertussen. Jullie advies hierin.

Ik werk al sinds 2005 met diverse Magix producten. Eigenlijk altijd op een laptop daarmee gewerkt. (Sony Vaio was de laatste) Nooit problemen gehad en nu ik alles nieuw heb gekocht lukt het schijnbaar niet alles goed werkend te krijgen. Had ik toch beter naar een vaste pc kunnen gaan of is mijn Lenovo pc gewoon niet toereikend voor het werk dat hij moet verzetten. Zitten er andere bugs in die ik er zelf niet uit krijg? Als de film klaar is gaat ook de ventilator (Processor?) nogal te keer. Ook bij mijn nieuwe pc dus.....

En mijn reactie aan het einde van het filmpje dat ik er klaar mee ben is in emotie natuurlijk na nu al maanden tegenslag met het programma. Dit terwijl ik er al zoveel mooie dingen mee heb gemaakt...... Natuurlijk wil ik door met dit programma, want dat ken ik eigenlijk behoorlijk goed, maar ik ben gewoon uitgedacht....

APS

mi-bo schreef op 19.09.2021 om 16:04 uur

@APS

Beste Aps.

Dank voor het plaatsen van uitgebreide Feedback.

Een reactie op "wederom een nieuwe Laptop" ,is deze wel geschikt voor Video montage,met een prijs van boven € 2000.00 zal U geen problemen hebben met monteren.

Hopend dat Uw nieuwe laptop in deze prijsklasse zit anders is probleem te verklaren, te weinig grafische (video)geheugen.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 19.09.2021 om 16:14 uur

Hallo @APS,

Om een goed en onderbouwt antwoord te kunnen geven, dan zullen wij als forumleden de specificatie van uw laptop moeten weten. U mag ook de type aanduiding van uw laptop geven. zo als bv. ACER Aspire 3 (A315-34-C51B).

Met vriendelijk groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.09.2021, 16:14, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

APS schreef op 19.09.2021 om 16:24 uur

Hallo @APS,

Om een goed en onderbouwt antwoord te kunnen geven, dan zullen wij als forumleden de specificatie van uw laptop moeten weten. U mag ook de type aanduiding van uw laptop geven. zo als bv. ACER Aspire 3 (A315-34-C51B).

Met vriendelijk groet, Rob

Hoi Rob, specificaties staan op de foto bij het bericht.

Bol schreef op 19.09.2021 om 16:46 uur

Hallo @APS

Klopt, de toevoegingen aan uw antwoord zag ik, nadat ik u om de specificatie had gevraagd. Maar goed ik heb e.a. kunnen lezen en achterhalen. Voor zover ik het heb kunnen achterhalen bezit u een Lenovo Ideapad Gaming 3. Deze zou voldoende moeten zijn om in VDL 2022 te kunnen werken.

Zie: lenovo-ideapad-l340-17irh-gaming en...

U kunt eens UserBenchMark kunnen doen https://www.userbenchmark.com/

Met vriendelijke groet, Rob

PS. Om uw topic goed overzichtelijk te houden, kunt u beter geen toevoegingen doen aan een van uw eerder gegeven antwoorden, maar steeds als een nieuw antwoord te geven.

Laatst gewijzigd door Bol op 19.09.2021, 16:51, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 19.09.2021 om 16:57 uur

@APS

Beste APS,

gezien na mijn gegeven antwoord U de Topic heeft aangevuld met meer info.

Ik zie dat het project" All you need is love " is op welke manier heeft U dit op de Pc gezet, het is mogelijk dat stukken gecodeerd zijn, wat niet te zien is als het op Tv wordt afgespeeld, ook niet als het geïmporteerd is, maar het probleem komt pas als U het zelf wilt exporteren.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

APS schreef op 19.09.2021 om 17:03 uur

Hallo @APS

Klopt, de toevoegingen aan uw antwoord zag ik, nadat ik u om de specificatie had gevraagd. Maar goed ik heb e.a. kunnen lezen en achterhalen. Voor zover ik het heb kunnen achterhalen bezit u een Lenovo Ideapad Gaming 3. Deze zou voldoende moeten zijn om in VDL 2022 te kunnen werken.

Zie: lenovo-ideapad-l340-17irh-gaming en...

U kunt eens UserBenchMark kunnen doen https://www.userbenchmark.com/

Met vriendelijke groet, Rob

PS. Om uw topic goed overzichtelijk te houden, kunt u beter geen toevoegingen doen aan een van uw eerder gegeven antwoorden, maar steeds als een nieuw antwoord te geven.

 

APS schreef op 19.09.2021 om 17:04 uur

Hallo Rob,

En wat doet dat programma ? Kan ik dat veilig gratis downloaden zonder dat ik daar problemen mee krijg? En wat voor informatie geeft dat programma mij dan?

Groet,

APS

Bol schreef op 19.09.2021 om 17:19 uur

Hallo @APS,

U kunt userbenchmark zonder problemen downloaden en gebruiken.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

APS schreef op 19.09.2021 om 17:21 uur

@APS

Beste APS,

gezien na mijn gegeven antwoord U de Topic heeft aangevuld met meer info.

Ik zie dat het project" All you need is love " is op welke manier heeft U dit op de Pc gezet, het is mogelijk dat stukken gecodeerd zijn, wat niet te zien is als het op Tv wordt afgespeeld, ook niet als het geïmporteerd is, maar het probleem komt pas als U het zelf wilt exporteren.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

En hoe kan ik dat oplossen zodat ik het wel kan branden en evt kan omzetten naar een ander bestand.

In welk bestand kan ik sowieso het beste de film exporteren zodat ik weinig kwaliteitsverlies heb?

Thanks Michael