foutcode NF(10035). Wat betekent dat?

MagicWim schreef op 04.11.2012 om 16:58 uur

Uploaden naar m'n Magix foto/video site lukt niet.

Na anderhalf uur krijg ik de foutmelding NF(10035) uit Video deluxe MX Plus, vlak voor het einde van de dataoverdracht.

Notebook met Pentium i7, twee snelle NVidea  videokaaarten in SLI, 8 GB snel geheugen,  18 inch scherm, twee snelle diskdrives.

Windows 7 Professional, 64 bits

Video deluxe MX Plus, versie 11.0.5.0

Reacties

lucky_me schreef op 04.11.2012 om 20:09 uur

Hallo, wat ben je precies aan het doen bij het optreden van die foutcode? uploaden, naar waar? heb je internet verbinding?

2 snelle grafische kaarten in sli? dat zullen dan Nvidea kaarten zijn. Totaal zinloos, Magix kan niet overweg met aan elkaar geschakelde videokaarten (heb ik zelf ook en stelde de vraag aan de helpdesk van Magix)

zelfde opmerking voor 8 GB geheugen, magix is 32bit programma, dus max 4GB. Rest wordt niet gebruikt in Magix.

sorry hoor, ik voel me een beetje een slecht nieuws profeet.

mvg

Luc

Cinecor schreef op 05.11.2012 om 09:27 uur

Of het van toepassing is weet ik niet (de letters NF ontbreken), maar dit vond ik op mijn internet:

http://www.fixpchelper.com/?k=Error+10053&tid=A714&gid=1018589375

Geen advies dus van mijn kant, maar een mogelijke tip in de richting van een oplossing.

Cinecor schreef op 05.11.2012 om 09:42 uur

2 snelle grafische kaarten in sli? dat zullen dan Nvidea kaarten zijn. Totaal zinloos, Magix kan niet overweg met aan elkaar geschakelde videokaarten (heb ik zelf ook en stelde de vraag aan de helpdesk van Magix)

Mijn pc heeft twee Nvidia grafische kaarten. Daarmee kan ik op drie schermen werken. Eén ervan is een kleine HD TV om zo goed mogelijk (afmeting!) de preview te kunnen beoordelen. Dat gebeurt door het previewvenster daarheen te verschuiven. Het is echter met Magix niet mogelijk om de preview zèlf op de TV af te spelen. Op de twee andere schermen staan resp. de arranger (20 tracks tegelijk te zien) en de mediapool (veel thumbnails tegelijk in beeld bij groot formaat). Ik kan zoiets iedereen aanbevelen, het plezier van het editen wordt er in hoge mate mee vergroot. 

MagicWim schreef op 05.11.2012 om 11:46 uur

Of het van toepassing is weet ik niet (de letters NF ontbreken), maar dit vond ik op mijn internet:

Geen advies dus van mijn kant, maar een mogelijke tip in de richting van een oplossing.

't Is geen algemene foutcode, doch een melding uit Magix Video deluxe MX Plus zelf.

Nettemin bedankt voor je reactie.

MagicWim schreef op 05.11.2012 om 11:51 uur

Luc,

Ik was aan 't uploaden naar m'n Magix foto/video site.

Misschien is het bestand te groot.

Dan had ik daar graag een duidelijke foutmelding over gezien.

Magix is al net zo cryptisch als Microsoft...

lucky_me schreef op 05.11.2012 om 12:06 uur

Mijn pc heeft twee Nvidia grafische kaarten. Daarmee kan ik op drie schermen werken. Eén ervan is een kleine HD TV om zo goed mogelijk (afmeting!) de preview te kunnen beoordelen. Dat gebeurt door het previewvenster daarheen te verschuiven. Het is echter met Magix niet mogelijk om de preview zèlf op de TV af te spelen. Op de twee andere schermen staan resp. de arranger (20 tracks tegelijk te zien) en de mediapool (veel thumbnails tegelijk in beeld bij groot formaat). Ik kan zoiets iedereen aanbevelen, het plezier van het editen wordt er in hoge mate mee vergroot. 

wanneer men 2 grafische kaarten in sli plaatst is dat eigenlijk niet met de bedoeling om meerdere schermen te kunnen aansluiten denk ik maar om de mogelijkheden van de kaart dubbel te benutten. wanneer het enkel is om een derde scherm aan te sluiten hoeft de tweede kaart niet zo snel (en duur) te zijn, tenminste zo zie ik het toch.

mvg

Luc

lucky_me schreef op 05.11.2012 om 18:32 uur

Cinecor

de foutcode was ook niet 10053 maar 10035.

ps;Register opkuisen kan gratis met o.a tune-up (proefversie 1maand).

mvg

Luc