foutcode -24; melding : u bent niet geregistreerd.

denisevanachter schreef op 29.07.2011 om 15:23 uur

Ik heb alles correct gedaan, ben WEL geregistreerd en toch krijg ik foutmelding -24, wwz dat ik niet geregistreerd ben.

Ik ben wel ten einde raad; kan er iemand mij helpen. Na een programma van 69 euro en nog eens een dure cursus in Eindhoven kan ik nog altijd geen fotoshow branden want

"ik ben niet geregistreerd"

om echt de moed te verliezen.

Magic.... haal je magische truk eindelijk eens boven en dit keer zonder dat het geld kost aub maar wel doeltreffend. Ik wacht

Denise

Reacties

Polders schreef op 29.07.2011 om 16:53 uur

Beste Denise, dit is een forum waar gebruikers van Magix programma's elkaar helpen.

De suggestie is om rechtstreeks contact op te nemen met Magix Customer Support (klantenservice): 0031 (0)35 5286202 te bereiken van maandag tot en vrijdag van 10:00u tot 17:00u.

Leg daar uw situatie voor en de ervaring leert dat u goed wordt geholpen.

Veel succes

mi-bo schreef op 29.07.2011 om 18:13 uur

Graag willen wij iets aanvullen wat Polders heeft geschreven.

U heeft het pakket geïnstalleerd, daarna geactiveerd, heeft u de zelfde email adres gebruikt met het aanmelden en het registreren.

het is best mogelijk dat U een punt voor een komma heeft aangezien en als u dan opstart is Uw email adres niet gelijk aan het geïnstalleerde waar U naam en adres heeft opgegeven, hiervan heeft u een email retour gestuurd gekregen.

in plaats van Telefoneren gezien de vakantie kunt u beter een mail sturen naar

en het is niet magic maar Magix

gr

denisevanachter schreef op 02.08.2011 om 09:09 uur

Bedankt voor het antwoord, maar ik bel gans de dag naar dat nummer en ik geraak gewoon niet binnen ! Hopeloos !!