foutcode-24

azandvliet2 schreef op 25.04.2014 om 21:26 uur

hallo beste meedenkers,ik heb een probleempje n.l. nieuwe p.c. gekocht met windows 7 (jammer van de windows XP)  nooit geen problemen gehad met video de luxe 15 plus,het probleem is n.l. om de functie AVCHD te kunnen gebruiken moet deze eerst eenmalig worden geactiveerd,wilt u deze activering uitvoeren, dan krijg ik foutcode 24  en dat deze al in gebruik is,rara wat zou dit kunnen zijn ik hoop dat jullie een oplossing kunnen melden zodat ik weer verder kan gaan , met de vr.gr. a.j.van zantvliet.  

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 25.04.2014 om 21:55 uur

Beste,

U heeft VDL 15 geïnstalleerd op uw nieuwe computer. Heeft u toen, bij het registreren, uw emailadres gebruikt waarmee u het voor de eerste keer VDL 15 registreerde?

Succes,

Rob

azandvliet2 schreef op 25.04.2014 om 22:15 uur

hallo rob, dank voor de snelle reactie,ik heb hem geregistreert met het oude e mail adres n.l.  a.zandvliet2@upcmail.nl    mijn oude e mail was azandvliet2@upc.nl moet ik alles verwijderen en opnieuw instellen met mijn nieuwe e mail ik hoor het erl met vr.gr.a.van.zantvliet

azandvliet2 schreef op 26.04.2014 om 14:28 uur

hallo rob.ik heb het oude e mail adres ingevoerd en hij werkt weer perfect, maar toch bedankt voor de geleverde antwoorden, met vr.gr. a.j.van.zantvliet

a.zandvliet2 schreef op 06.08.2015 om 16:54 uur

hallo rob.bedankt voor je reaktie maar het heeft niets geholpen,het probleem is nog steeds hetzelfde.krijg nu weer het bericht dat het huidige project bevat audio in het dolby digital formaat met de huidige instellingen wordt het geluid opnieuw gecodeerd om het orginele geluid te behouden click dan op kopieermodus,ckick op hulp voor meer informatie over deze modus.

volgende fout is dan het branden werdt afgebroken door dat de encodering is mislukt

ik hoop dat je hier iets meer zicht krijg op dit probleem.

 

met vr, gr.aad,

 

Voormalige gebruiker schreef op 06.08.2015 om 21:18 uur

Beste Aad,

Ik zou niet weten hoe ik je zou kunnen helpen. Volgens mij heb je twee accounts bij Magix aangemaakt. Hierdoor raak je in problemen. Misschien dat een van de Moderators een oplossing weet. Anders zou je dit kunnen voorleggen aan Magix Support.

Succes,

Rob

a.zandvliet2 schreef op 07.08.2015 om 10:31 uur

hallo Rob, jammer dat wij er niet uit kunnen komen maar toch bedankt voor de gedane moeite,,maar je vertelde over de Moderators hoe krijg ik daar contact mee,ga dit telefonisch of gaat dit per mail.met vr, gr. aad