U krijgt foutcode -10 terwijl er wel internetverbinding is? In dat geval deactiveert u het programma via menu Hulp / Programma deactiveren...
Hierna start u het programma opnieuw op. U geeft dan voor de activatie van het programma weer het serienummer in en het e-mailadres waaronder het programma reeds geregistreerd is. Hierna probeert u de codec-activatie nogmaals.
Opmerking: Start het programma als Administrator bij blijvende problemen; rechtsklik op het programma-icoon en dan "Als administrator uitvoeren".
bovenstaande via support.
In dat geval deactiveert u het programma via menu Hulp / Programma deactiveren... => deze optie kan ik helemaal niet uitvoeren.
video easy 6. Ik heb de tip mbt de stuurprogramma opgevolgd. er is een update gedaan.Ook alle magix software verwijderd. ben het nu weer opnieuw aan het installeren
Het doet mijn deugd om te lezen, dat jouw probleem is opgelost. Zoals ik het nu kan beoordelen, was volgens mij het updaten van het stuurprogramma voldoende geweest om het probleem om te lossen. Maar goed, daar zullen we het antwoord nu niet meer op krijgen.