fout in module ntdll.dll

ng.klaassen schreef op 16.05.2015 om 17:41 uur

Bij het opslaan van een project krijg ik de melding Fout in module ntdll.dll.

Veel heb ik al gedaan op dit probleem op te lossen. De nieuwste drivers geïnstalleerd, het register opgeschoond, updates van Magix geladen, diverse herstellingen geprobeerd, opnieuw geïnstalleerd. Niet helpt. Het betreft de versie Magix Video de luxe 2015 plus 64 bit.

Ik heb nog een oude versie draaien van Magix Video de luxe MX. Deze geeft geen problemen.

Wat kan ik nog doen om het probleem aan te pakken. Bij Magix het probleem aangemeld en diverse oplossingen zijn er gegeven, maar niets werkt. Men wil het betaalde bedrag teruggeven, maar daar schiet ik weinig mee op. Het programma heeft namelijk wel goed gewerkt !!!! 

Zijn de updates van Windows de boosdoener?

Wie kan mij helpen?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 16.05.2015 om 21:34 uur

Beste,

Volgens mij wijst deze fout op een Windows probleem.

Tik in google "foutmelding ntdll.dll"

Succes,

Rob

loestak schreef op 15.10.2015 om 15:25 uur

Ik heb net windows 10 geinstalleerd en heb dezelfde foutmelding. Heel vervelend want je kan nu eigenlijk niets meer met het pakket. Ik heb het al eens opnieuwg geinstalleerd maar dat heeft ook niet geholpen.

ng.klaassen schreef op 15.10.2015 om 16:04 uur

Ik heb inmiddels ook Windows 10 en kreeg ook weer de melding van ntdll.dll fout in module.

Ik heb een Dell computer en de backup en recovery van Dell is het probleem. Ik heb toen  in Windows 8.1 de nieuwe 64 bits versie gedownload en het probleem was over. Nu met de Windows 10 versie is het weer teruggekomen. Ik heb toen maar de backup en recovery van Dell van mijn computer verwijderd en het probleem is voorbij.

Dus in mijn beleving is Dell backup en recovery het probleem.

loestak schreef op 16.10.2015 om 11:59 uur

Ik heb inmiddels ook Windows 10 en kreeg ook weer de melding van ntdll.dll fout in module.

Ik heb een Dell computer en de backup en recovery van Dell is het probleem. Ik heb toen  in Windows 8.1 de nieuwe 64 bits versie gedownload en het probleem was over. Nu met de Windows 10 versie is het weer teruggekomen. Ik heb toen maar de backup en recovery van Dell van mijn computer verwijderd en het probleem is voorbij.

Dus in mijn beleving is Dell backup en recovery het probleem.

Ik heb backup en recovery ook verwijderd en het is inderdaad opgelost. Ben ik blij mee. Wel jammer dat ik nu die backup optie kwijt ben. Zal het ook bij del melden wie weet gaan zij er een plan voor bedenken.