fout code -24

ruud-b100 schreef op 01.05.2014 om 21:26 uur

Hallo,

Ik krijg foutcode -24 in beeld als dia show wil branden op dvd.

In het venster staat ook dat deze versie van mijn magix onder een ander émail staat geregistreerd, maar het is nog altijd het zelfde gebleven het zelfde als waar ik mij geregistreerd heb.

Wat kan ik doen?

 

vriendelijke groet Ruud Broer

Reacties

mi-bo schreef op 02.05.2014 om 11:48 uur

gegevens die op de MAGIX site staan

 

Natuurlijk kunt u deze instelling altijd naderhand wijzigen.
Voer uw gebruikersnaam en wachtwoord in op:
http://www.magix.com

Ga om uw logingegevens te wijzigen naar de MAGIX homepage
en klik op "Gebruikersgegevens wijzigen".

succes mido

ruud-b100 schreef op 02.05.2014 om 21:46 uur

Hallo, de gegevens die er waren klopte daar was niets mis mee. Ik heb wel nog wat gegevens bijgevoegd, zou dat dan genoeg zijn om het branden goed te kunnen afronden?

 

vriendelijke groet Ruud Broer

Voormalige gebruiker schreef op 03.05.2014 om 15:17 uur

Hallo, de gegevens die er waren klopte daar was niets mis mee. Ik heb wel nog wat gegevens bijgevoegd, zou dat dan genoeg zijn om het branden goed te kunnen afronden?

 

vriendelijke groet Ruud Broer

Hallo Ruud,

Ik heb dit ook eens gehad. Ik heb toen meg-encoder gereset. Ga naar branden, kies encoder instellingen, reset en haal het vinkje weg bij Smart Rendering.

Zelf zet ik de brander op "Image recorder" dit scheelt mij DVD's wanneer het branden mislukt.

Dit is een voorbeeld uit VDL 2014, maar ik denk dat dit ook in Foto's op CD & DVD kan? Anders even zoeken.

Succes,

Rob

ruud-b100 schreef op 03.05.2014 om 20:29 uur

Hallo Rob,

Ik ga het proberen, je hoort nog van mij.

Alvast bedankt voor de moeite.

Vriendelijke groet Ruud

ruud-b100 schreef op 05.05.2014 om 21:52 uur

Hallo Rob,

Ik heb geprobeert wat jij typte, ik heb een reset gedaan maar het werkte nog steeds niet. Ik heb ondertussen ook op de site gelezen dat voor somige Magix versie's update nodig is als je over gaat naar Windows 8. Ik heb geprobeert om een updat te doen. Er komt een venster in beeld met daarop de melding, dat ik een product moest registreren. Dat heb ik gedaan en ik kreeg als antwoord dat het al geregistreerd was. Ik weer proberen te updaten maar die zegt dat ik product moest registreren, dus er gaat wat niet goed. Ik kom ook niet verder bij Support, ik moest eerst product registreren. Ik weet niet wat ik nu kan doen. Heb jij misschien nog een oplossing??

 

vriendelijke groet Ruud

Voormalige gebruiker schreef op 06.05.2014 om 09:01 uur

Hallo Rob,

Ik heb geprobeert wat jij typte, ik heb een reset gedaan maar het werkte nog steeds niet. Ik heb ondertussen ook op de site gelezen dat voor somige Magix versie's update nodig is als je over gaat naar Windows 8. Ik heb geprobeert om een updat te doen. Er komt een venster in beeld met daarop de melding, dat ik een product moest registreren. Dat heb ik gedaan en ik kreeg als antwoord dat het al geregistreerd was. Ik weer proberen te updaten maar die zegt dat ik product moest registreren, dus er gaat wat niet goed. Ik kom ook niet verder bij Support, ik moest eerst product registreren. Ik weet niet wat ik nu kan doen. Heb jij misschien nog een oplossing??

 

vriendelijke groet Ruud

Hallo Ruud,

Heb jij je email adres tussentijds gewijzigd? Je moet VDL registreren met het email-adres dat je toen gebruikte bij de eerste keer dat je VDL2014 installeerde.

Groet,

Rob 

ruud-b100 schreef op 06.05.2014 om 21:07 uur

Hallo Rob,

Ik ga het proberen op mijn oude email adres, maar we moeten nog even wachten op het nieuwe wachtwoord. Dat zou binnekort binnen komen.

 In ieder geval bedankt tot zo ver. Ik laat nog wat van mij horen.

vriendelijke groet Ruud

ruud-b100 schreef op 07.05.2014 om 21:06 uur

Hallo Rob,

Het is nog niet gelukt, ik heb nog geen mail mogen ontvangen op mijn oude mailadres. Word vervolgt.

vriendelijke groet Ruud

ruud-b100 schreef op 10.05.2014 om 14:44 uur

Hallo Rob,

Ik heb ondertussen een update gehad, maar het werkt nog altijd niet zoals gehoopt.

Ik kan wel de foto's op een dvd brandenen een image maken, maar niet de dia show. Daar komt steeds het schermpje terug met zelf de text dat het programma geen brander kan vinden, een hogere versie nodig heeft.

Weet jij toevallig nog iets wat zou kunnen helpen?

 

vriendelijk groet Ruud

mi-bo schreef op 10.05.2014 om 15:07 uur

Beste Ruud,
alle mails tussen jou en Rob gelezen,
dit werkt perfect,
enkele suggesties:
Al een keer alles opnieuw geinstalleerd Incl. de updates via hulp online activeren maar nu een andere vraag heb jij je dvd misschien aan een ander uitgeleend en heeft deze persoon zich geregistreerd met jouw product op zijn naam.
Of is er een overschrijding van meer dan 3 x her installeren. want dan werkt het brandproces ook niet meer.
gr
mido

ruud-b100 schreef op 10.05.2014 om 15:27 uur

Hoi Mido,

Dank voor je reactie. Ik heb de dvd niet aan iemand anders uitgeleend gehad. Wel heb ik meerdere keren ( 3x ) fouten moeten herstellen, via opnieuw instaleren. is dat hetgeen jij bedoelt? Als dat zo is dan zou ik een nieuwe magix moeten aanschaffen!

Vriendelijke groet Ruud

Voormalige gebruiker schreef op 12.05.2014 om 09:40 uur

Hallo Ruud,

Eerst een vraagje, heb je het programma VDL 3x opnieuw geinstalleerd op dezelfde computer? Zo ja, dan zou er niets aan de hand moeten zijn. Je kan het programma net zoveel keren herinstalleren als je wilt, maar wel op dezelfde computer!!

Je kan VDL2014 op 3 computers installeren, omdat dit programma 3 licenties heeft. Dit geld ook wanneer je de computer een ander naam geeft. BV na opnieuw installeren van Windows. Dat wordt dit door MAGIX als een andere computer gezien.

Nu denk ik de  oplossing te hebben gevonden. (Zelf nog nooit uitgeprobeerd). Maar ik zeg maar, niet geschoten is altijd mis.

1. Ga naar: http://www.magix.com/nl/ ,

2. klik op mijn account. Log hier in

3. ga naar activeringscode genereren.

susses,

Rob 

4x gewijzigd voor typefouten en aanvullingen

ruud-b100 schreef op 12.05.2014 om 21:20 uur

Hoi Rob,

Ik heb even een vraag voor jou, wat bedoel je met VDL?

Ik heb het over, Magix op cd en dvd 10.

We hebben dit op een nieuwe pc geinstaleerd met Windows 8 (voorheen met Windows XP is het programma op de vorige pc geinstaleerd), het programma werkt nu goed ik kan dia show maken alles er op en er aan. Behalve het branden dat lukt niet. Er zit een brander in de pc maar Magix kan het niet vinden als ik dia show wil branden. Wel Foto's op dvd zetten dat doet het wel of een backup maken geen probleem.

Ik heb Magix foto's op cd en dvd opnieuw geinstaleerd, en ook nu weer ziet of vind het geen brander.

Activeringscode genereren wat jij voorslaat bedoel je daarmee, registreren? Zo ja dat heb ik al gedaan.

 

vriendelijke groet Ruud

Voormalige gebruiker schreef op 12.05.2014 om 22:55 uur

Hallo Ruud,

Zoals Ik al eerder heb geschreven, bezit ik geen Magix op cd en dvd 10.

VDL= Video de Luxe.

Ik heb dit nog gevonden op het dit forum, misschien is dit de oplossing.

http://www.magix.info/nl/magix-fotos-op-cd-en-dvd-10-vindt-de.knowledge.1045964.html

succes

Rob

ruud-b100 schreef op 13.05.2014 om 21:41 uur

Hallo Rob,

Ik heb het allemaal gelezen en ook ben ik al in het Systeem gegaan van Magix.

Aangezien het probleem bij die andere is opgelost zou dat bij mij ook moeten kunnen met het enige verschil dat hij een, de Lux 10 heeft en ik niet. Ik zal even goed moeten zoeken want de DLLAV32.DLL bestanden heb ik nog niet gevonden. Dat zal bij mij wel anders heten.

Ik hou je op de hoogte wat er uit komt, in ieder geval zover bedankt voor je hulp.

Vriendelijke groet Ruud

Voormalige gebruiker schreef op 14.05.2014 om 16:41 uur

Hallo Rob,

Ik heb het allemaal gelezen en ook ben ik al in het Systeem gegaan van Magix.

Aangezien het probleem bij die andere is opgelost zou dat bij mij ook moeten kunnen met het enige verschil dat hij een, de Lux 10 heeft en ik niet. Ik zal even goed moeten zoeken want de DLLAV32.DLL bestanden heb ik nog niet gevonden. Dat zal bij mij wel anders heten.

Ik hou je op de hoogte wat er uit komt, in ieder geval zover bedankt voor je hulp.

Vriendelijke groet Ruud

Geef in windowsverkenner de zoekopdracht  DLLAV32.DLL. Nu wordt op je harde schijf gezocht. Je hoeft alleen maar op de C-schijf te laten zoeken

Succes,

Rob 

ruud-b100 schreef op 17.05.2014 om 21:30 uur

Hallo Rob,

Bestand gevonden en gekopieerd, maar mijn Magix vind nog steeds geen brander. Er  zal dus wel wat anders aan de hand zijn. Ik zoek nog even verder, je hoort nog an mij. Tot zo ver bedank voor je hulp.

vriendelijke groet Ruud

ruud-b100 schreef op 20.05.2014 om 20:51 uur

Hallo Rob,

Ik heb nog heel hard gekeken en gezocht ik heb gevonden en ik heb het bestand gekopieerd. Maar helaas mijnMagix vind nog steeds geen brander, terwijl ik die toch echt wel heb. Ik zal denk ik toch naar een andere oplossing moeten zoeken.

In ieder geval bedankt voor je hulp op afstand.

vriendelijke groet Ruud