Fout bij voorbereiden voor branden: hoofdstuk korter dan 1 second

wittefiets schreef op 25.09.2009 om 10:44 uur
Ik heb een project (film) gemaakt met VDL15 (downloadversie) en heb deze kunnen branden op DVD: SCHITTEREND, echter voordat ik de opdracht branden geef krijg ik de volgende melding:

1. Nu is het misschien dom van mij, maar ik weet niet wat er met HOOFDSTUK wordt bedoeld? Ik heb het project nog eens via bewerken helemaal bekeken, of er misschien nog ergens een scenetje van minder dan 1 seconde in zat, maar dat niet kunnen vinden. Wat wordt er dus in dit geval met hoofdstuk bedoeld?
2. En hoe kan ik dan, in dit geval, HOOFDSTUK 68 vinden?

Ik heb nadat ik het gewraakte hoofdstuk 68 niet kon vinden, toch maar, op hoop van zegen, een DVD gebrand en dit is perfect gelukt voorzover ik na het bekijken van de DVD op TV kan zien.
Ik heb het menu sjabloon automatisch laten maken. Dit heeft een menu gemaakt waarbij ik de keuze heb om de film te bekijken of losse scenes te bekijken. Dit laatste lukt wel op de PC, maar niet met de DVD speler.

Bij voorbaat dank!

Reacties

mi-bo schreef op 25.09.2009 om 15:04 uur
Beste, als u project geheel naar uw zin is, heeft u eigenlijk allemaal hooftstuk markers gemaakt, alle start en stops zijn hooftstuk markers,
geeft u de eerst keer bij branden aan dat u een (1) hooftsuk marker wilt maken, dan wordt de film( project) als een geheel gezien( 1 hooftstuk).
als u op het project gaat staan ziet u boven de tijdlijn allemaal oranje blokjes, elk blokje is een eigen film( hooftstuk).
heeft u automatische hooftstuk markers maken ingedrukt, is elk stukje film een eigen project geworden, vandaar  bij nr 68 zal een stukje film korter dan 1 seconden zijn,ook kunt u in het navigatie structuur zien dat elk stukje project apart is aangevinkt, dit is de verklaring( is het project goed gebrandt heeft u een risico genomen die goed is afgelopen, succes in het vervolg, gr mi-bo