Fout bij het branden Bluray-R

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2012 om 00:17 uur

Ik heb de volgende melding bij het branden van mijn film op een Blu-ray-R schijf.

Het branden werd afgebroken met de volgende fout interne fout tijdens de bewerking.

Magix is dan al klaar met encodren.

Het duurt een tijdje voordat deze melding komt.

Wanner ik dezelfde film op een DVD brand werkt dit wel.

Reacties

emilelucienne schreef op 14.10.2012 om 09:06 uur

Soms kan het handig zijn om een DVD/Blu-ray image bestand te maken (.ISO bestand) i.p.v. een fysieke DVD/Blu-ray te branden.

Met behulp van een virtueel Blu-ray station kunt u dan een dergelijke image integreren of met een ander brandprogramme alsnog als echte Blu-ray branden.

Ga naar het Disc brander venster, en bij punt 1 Brander: kiest u image Recorder.Wanneer u nu Brandproces starten klikt, wordt er gevraagd om naam en locatie op de harddisc te vermelden om het ISO-bestand op te slaan. Het aangemaakte bestand is een exacte afbeelding van de anders gebrande Blu-ray

P.S. Mbv het GRATIS Imgburn kunt u prima een ISO bestand als Blu-ray branden Dir is het antwoord van Magix op een support-aanvraag dd.3 april 2012.  Veel succes

http://www.imgburn.com/index.php?act=download

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2012 om 10:36 uur

Beste,

Ik heb 2 vragen:

1. Heeft u een Blu-ray brander of een gewone DVD brander? Want u zegt dat de film wel op een  DVD kan branden. Kan je deze dan ook in je Blu-ray speler afspelen?
  2. Wat is de interne fout melding? Kan u deze nader omschrijven.

Groet,

Rob

bobbiaan schreef op 14.10.2012 om 11:57 uur

Beste....,

Iets duidelijker, wat Rob aangeeft klopt. Magix geeft de mogelijkheid om met een DVD brander op een DVD schijf een Blu-ray schijf te branden. Deze schijf kan je dan niet op een DVD speler afspelen maar wel met een Blu-ray speler. Er gaat echter hooguit ca 17 min op deze schijf aan film materiaal.

Gr

Bobbiaan

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2012 om 14:59 uur

Beste,

Heeft u de Blu-ray disk soms al geformateerd? U moet namelijk een ongeformateerde schijf gebruiken. Deze pas in de Blu-Ray plaatsen als het VDL programma erom vraagt. Volg dan de instruktie op het scherm op.

Met welke versie van Magix VDL werkt u? Kan zijn dat u niet de juiste brandroutine heeft!.

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2012 om 15:54 uur

Beste,

U schreef naar mijn mailbox het volgende:

Ik gebruik Verbatim BD-R, deze Bluray schijfjes behoeven niet eerst geformateerd te worden. Ik gebruik Magix Video deluxe MX.

Mijn vraag was niet of de schijf geformateerd of ongeformateerd is, maar of u deze schijf heeft geformateerd voordat u de film ging branden. Lees mij antwoord van 14:10 uur nog eens aandachtig door.

Als u Magix VDL MX gebruikt heeft u de juiste brandroutine.

U geeft aan een Bluray brander.(LG HS10LS30) te hebben. Ik kan dit type nergens op het internet vinden. 

gr.

Rob