Ik heb mijn fotoshow gebrand op dvd. Alles leek goed te gaan. Maar op tv kwam de show niet verder dan een minuut of 5. Wat er wel gebrand was werd goed op tv weergegeven.
De schijf is volledig gebruikt, niet gek voor maar 6,5 minuut.....
Als ik in de bewerking helemaal onder de tijdslijnen van mijn fotoshow kijk, in die lichtgrijze balk onder de scrollbar,zie ik het volgende staan: DVD, dan een balkje waarin ong 5% en stukje geel, 5GB, 312 MB, 0h:6m:6s, fotos: 62.
Het gaat denk ik om die 5Gb en 312 MB, de rest snap ik en is oké.
Bij het branden kwam een schermpje met 2 opties die ik beiden kon aanvinken (of niet) en buttons: encoderen, alles encoderen, gebruiken, alles gebruiken. Ik heb beide opties aangevinkt en geklikt op alles gebruiken. Ik vermoed dat ik daar de mist ben ingegaan.
Maar ik kan niet goed uitvinden wat dat encoderen inhoud en waarom ik dat wel of niet moet doen.
Oh ja, mijn begin en eindmarker stonden daar waar ze hoorden te staan.
Gebruikt wordt foto's op cd en dvd 7 deluxe
De schijf is volledig gebruikt, niet gek voor maar 6,5 minuut.....
Als ik in de bewerking helemaal onder de tijdslijnen van mijn fotoshow kijk, in die lichtgrijze balk onder de scrollbar,zie ik het volgende staan: DVD, dan een balkje waarin ong 5% en stukje geel, 5GB, 312 MB, 0h:6m:6s, fotos: 62.
Het gaat denk ik om die 5Gb en 312 MB, de rest snap ik en is oké.
Bij het branden kwam een schermpje met 2 opties die ik beiden kon aanvinken (of niet) en buttons: encoderen, alles encoderen, gebruiken, alles gebruiken. Ik heb beide opties aangevinkt en geklikt op alles gebruiken. Ik vermoed dat ik daar de mist ben ingegaan.
Maar ik kan niet goed uitvinden wat dat encoderen inhoud en waarom ik dat wel of niet moet doen.
Oh ja, mijn begin en eindmarker stonden daar waar ze hoorden te staan.
Gebruikt wordt foto's op cd en dvd 7 deluxe