Foto's op video progamma.

denisdm schreef op 18.02.2015 om 16:57 uur

Ik bezit nu het foto's op DVD progamma , ik zet ook tussen mijn foto's op de tijdliijn videoclips maar soms ontbreken er gedeelten van deze clips bij het maken van de film met effecten. Nu is mijn vraag, zou ik beter af zijn met jullie video progamma 2015 om dit te vermijden? En kan men met het prog.  video 2015 ook gewone foto's op de tijdlijn zetten?

mvg

Denis

Reacties

mi-bo schreef op 18.02.2015 om 17:01 uur

beste Denis,
als U in de toekomst meer met video wil gaan werken kunt U er beter over nadenken om vdl 2015 plus te nemen hierin kunt U namelijk ook Fotoshows maken. ga naar magix.com en klik video aan hier kunt u om het uit te proberen een 7 dagen versie downloaden en zien wat het programma allemaal kan, branden gaat helaas niet
succes
Michael

denisdm schreef op 19.02.2015 om 19:59 uur

Bedankt voor het antwoord maar vooreerst nog een vraagje over video dl 2015 plus. Is dit progamma meer stabiel dan foto op DVD 2014 want daarmee had ik regelmatig dat de ganse boel vastliep.

Toen heb ik  proshow aangekocht waar ik geen problemen mee ondervond . Maar toch werkte ik liever met Magix.

mvg

Denis

mi-bo schreef op 20.02.2015 om 10:28 uur

Beste Dennis,

met het montage programma vdl 2015 van MAGIX kunt U foto en video bewerken.

Wel moet de Pc een goede Grafischekaart hebben het liefst een GTX versie die up to date is

gr

Michael

denisdm schreef op 20.02.2015 om 12:04 uur

Mijn grafische kaart is een AMD Radeon HD5570 , is deze voldoende zodat Video 2015 niet zou vastlopen?

mvg

Denis