foto's op cd en dvd deluxe 10

chantalheessels schreef op 19.12.2011 om 19:20 uur

hallo,

 

ik heb een probleem. ik heb flink zitten werken aan een dvd. nu wilde ik deze branden maar kreeg ik na zo'n 20 minuten de melding dat het endoceren mislukt is.

wat kan ik hieraan doen. heb al iets gezien over het endoceren activeren maar hoe doe ik dit.

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Reacties

RiViS schreef op 19.12.2011 om 21:47 uur

Hallo Chantal,

Dit is niet zo gemakkelijk te beantwoorden, omdat er meerdere oorzaken kunnen zijn. Ik kan je adviseren om even goed te lezen wat Magix Support hierover schrijft: http://support2.magix.com/customer/nl/node/121

Je zult wel even moeten inloggen. Omdat het over encoderen gaat, zijn voor jou vooral de punten 6 en 7 van belang. Volg de adviezen op, misschien werkt het.

groet,

Rijk

chantalheessels schreef op 20.12.2011 om 13:23 uur

bedankt voor je antwoord.

heb het allemaal geprobeerd zelfs een encoder upgrade van 10 euro maar niks werkt. hij blijft mislukken.
mijn volgende poging is bellen naar het het nummer voor telefonische ondersteuning hopelijk kunnen zij mij verder helpen... 

RiViS schreef op 20.12.2011 om 16:52 uur

Is dat de enige melding, of geeft-ie ook nog nadere informatie (waaróm het encoderen mislukt is)?

chantalheessels schreef op 23.12.2011 om 15:58 uur

 dat is de enige melding. via het logboek kom ik er ook niet achter wat er precies fout gaat.

dit krijg ik door DBK error in BurnProject: 10 - movie encoding failed

RiViS schreef op 23.12.2011 om 22:54 uur

Op het Engelse forum vond ik iemand met de zelfde foutmelding:

DBK error in BurnProject: 10 - movie encoding failed

Daar reageerde iemand met:

  I got the same message.
This worked for me:
Turn off all background music in all of the DVD menus.
Worked. but don't know why

Misschien  de moeite van proberen waard?

groet,

Rijk