Foto's op CD & DVD 9 Deluix"e

dorryke schreef op 06.03.2012 om 16:15 uur

Ik heb verschillende slideshows gemaakt enh wil er meerdere op een dvd branden. Ik gheluk er niet in.

Ik krijg de eerste in het menu, via Bestand Openen op de HD de naam aanduiden en op openen klikken.

Als ik de tweede wil inbrengen vie toevoegen, krijg ik telkens een venster waarin gevraagd worden om de naam van de tweede slide show, te wijzigen in de eerste naam. Hoe  kan ik zonder probleem de naam behouden in de navigatie?

Ik werk met Win 7 als OS

Reacties

RiViS schreef op 06.03.2012 om 20:40 uur

Bij mij krijg ik die vraag alleen als de naam van de nieuw te openen show al in het project zit.

Overigens kun je via Bestand/ Slideshow beheren/ Herbenoemen de naam altijd weer wijzigen.

groet,

Rijk

dorryke schreef op 07.03.2012 om 16:40 uur

RIVIS goeden avond,

Ik dank U voor uw reactie op mijn vraag van gisteren. Helaas moet ik U melden dat ik maar gedeeltelijk geslaagd ben nadat ik uw goede raad heb opgevolgd. Ik heb in de navigatie de verschillende titels van mijn slides ingebracht, en telkens hernoemd. Na nieuiw project invoeren, op OK en dan komt als melding de titel van de eerste slide. Nadat ik deze gewijzigd had in de titel van de geladen slide, kon ik in de Navigatie kontrolleren of dat wel juist was, en dat was OK.  Als ik nu verschillende slides op een DVD brand dan krijg ik op het einde Brandproces geslaagd. Steek ik nu deze DVD in de speler, dan krijg ik als melding "Geen fotobestand beschikbaar "

Mijn brander is een Sampsung  DVD D530