Reacties

magixagent schreef op 09.12.2011 om 10:43 uur

Je heb alle foto’s op de tijdlijn staan, ga naar scene overzicht, 4 vierkantjes links, kan je zien welke fotos op de tijdlijn staan.
Wat bedoel je dan met mixen, door elkaar heen halen, dit kan je doen door ze onder elkaar te zetten, dan effecten openen instelling grootte, foto’s verkleinen, en naar een hoek slepen.
anders snap ik niet wat je bedoeld
gr

fofies schreef op 09.12.2011 om 12:37 uur

goedenmorgen,

 

wat ik wil doen is van 500 foto's van verschillende jaartallen de hele bups door elkaar gooien in een presentatie.

verder nog een vraag mbt tot een eerder door mij gestelde vraag dat ik mijn bestanden niet kon openen.

ze waren wel opgeslagen als mpv bestand maar het waren heel kleine bestandje 800kb ofzo....wat heb ik fout gedaan bij het opslaan?

dit is mijn derde versie van magix...steeds als het programma niet meer werkt met nwe versie windows denk ik , ik begin er niet meer aan maar de verleiding is toch groot, maar iedere keer moet is alles weer opnieuw uitvinden...heeft ook met de leeftijd te maken helaas

groet uit spanje

magixagent schreef op 09.12.2011 om 12:53 uur

Er is inmiddels een mooi boek op de markt gebracht door Magixacademy, gericht op het nieuwe MX programma,

via envelop een bericht terug gestuurd,

het is bijna siesta tijd, even mailen en daarna eten.

succes,