foto graphic 6

bewivandam schreef op 10.10.2011 om 11:47 uur

Mijn foto Photo & Graphic Designer 6 werkt niet meer wanneer ik het programma wil gebruiken en op het scherm van magix foto premium 10 op Magix grafic dessegner 6 klik dan komt het volgende in beeld te staan , deze opgave kan niet worden uitgevoerd omdat bijbehorende programma onderdelen niet beschikbaar zijn Installeer het  programma opnieuw of koppel de opgave aan een andere toepassing. ik heb magix 10 al 2x opnieuw geinstaleerd maar dit werkt ook niet magix graphic designer 6 start niet op wat kan of moet ik hier aan doen       m.vr.gr. Bertus            

Reacties

magixagent schreef op 10.10.2011 om 13:11 uur

Uw verhaal gelezen, sinds kort is er een update heeft u deze al geïnstalleerd.

gr

bewivandam schreef op 10.10.2011 om 14:19 uur

nee waar kan ik die vinden om te downloaden

bewivandam schreef op 12.10.2011 om 15:44 uur

mijn  magix graphic designer werkt nog steeds niet ik heb het programma al 2x opnieuw geinstalleerd het helpt niet wat moet ik hier nog aan doen  m.vr.gr. Bertus

bewivandam schreef op 17.10.2011 om 12:49 uur

nee het werkt nog steeds niet op het eind van deze week ga ik windows 7 opnieuw installeren . in de hoop dat het misschien lukt en anders weet ik het ook niet . snap het trouwens zobijzo al niet dat het programma zo plotseling het niet meer doet  maar goed even wachten tot eind van de week . tot weder horen

m.vr.gr. Bertus